Колишній міністр освіти Станіслав Ніколаєнко вважає завищеною вартість у 918 млн грн 3-хвилинного рекламного ролика для Міносвіти. Про це він сказав у коментарі для Gazeta.ua.
"Рекламні ролики створювати потрібно, аби зацікавлювати нашими вузами іноземців. Нічого поганого немає в рекламі української освіти, але не за такі гроші. Мільйон за ролик — це явно завищена ціна і неефективні витрати", - відзначив Ніколаєнко.
На думку екс-міністра, кошти слід вкладати в нові лабораторії, класи, підручники, підвищення технічної оснащеності навчальних закладів.
"Треба видавати посібники і підручники для університетів англійською. Розробити спеціальний сайт, де розповідати про наші кращі заклади. Коли я був міністром, то роликів не робили, бо не було за що. Це робили самі університети.
Нині в Україні демографічна криза, тому потрібно нарощувати залучення іноземних студентів. І не тільки з Азії, а й з Європи. У нас була така програма. Навіть американці хотіли вчити на медсестер в Україні. Але є кілька суттєвих негативних факторів: відсутність гарного житла для студентів, застаріла матеріальна база, невміння наших викладачів викладати англійською", - розповів екс-міністр освіти.
Реклама, на його думку, має бути на четвертому місці.
"Якщо після такого ролика привести іноземця в обдерті стіни гуртожитку, де один душ у кінці коридору і тече дах, то ніхто у нас вчитися не буде. Найкраща реклама, коли випускник, поїхавши додому, розповість своєму сусідові, що в Україні дають гарну освіту. От турки з задоволенням їдуть вчитися до Київського політехнічного інституту, бо там добра школа математики і програмування", - сказав Ніколаєнко.
Як раніше повідомлялось, Міністерство освіти, науки, молоді та спорту заплатило 918 тисяч грн за рекламний ролик благодійній організації "Місія "Україна - відома".
Водночас голова її наглядової ради Віталій Масол заявив, що організація припинила діяльність у 2005 році.
Коментарі
2