четвер, 26 травня 2011 18:56

Мільйон за ролик - це явно завищена ціна — екс-міністр про рекламу Табачника

Мільйон за ролик - це явно завищена ціна — екс-міністр про рекламу Табачника

Колишній міністр освіти Станіслав Ніколаєнко вважає завищеною вартість у 918 млн грн 3-хвилинного рекламного ролика для Міносвіти. Про це він сказав у коментарі для Gazeta.ua.

"Рекламні ролики створювати потрібно, аби зацікавлювати нашими вузами іноземців. Нічого поганого немає в рекламі української освіти, але не за такі гроші. Мільйон за ролик — це явно завищена ціна і неефективні витрати", - відзначив Ніколаєнко.

На думку екс-міністра, кошти слід вкладати в нові лабораторії, класи, підручники, підвищення технічної оснащеності навчальних закладів.

"Треба видавати посібники і підручники для університетів англійською. Розробити спеціальний сайт, де розповідати про наші кращі заклади. Коли я був міністром, то роликів не робили, бо не було за що. Це робили самі університети.

Нині в Україні демографічна криза, тому потрібно нарощувати залучення іноземних студентів. І не тільки з Азії, а й з Європи. У нас була така програма. Навіть американці хотіли вчити на медсестер в Україні. Але є кілька суттєвих негативних факторів: відсутність гарного житла для студентів, застаріла матеріальна база, невміння наших викладачів викладати англійською", - розповів екс-міністр освіти.

Реклама, на його думку, має бути на четвертому місці.

"Якщо після такого ролика привести іноземця в обдерті стіни гуртожитку, де один душ у кінці коридору і тече дах, то ніхто у нас вчитися не буде. Найкраща реклама, коли випускник, поїхавши додому, розповість своєму сусідові, що в Україні дають гарну освіту. От турки з задоволенням їдуть вчитися до Київського політехнічного інституту, бо там добра  школа математики і програмування", - сказав Ніколаєнко.

Як раніше повідомлялось, Міністерство освіти, науки, молоді та спорту заплатило 918 тисяч грн за рекламний ролик благодійній організації "Місія "Україна - відома".

Водночас голова її наглядової ради Віталій Масол заявив, що організація припинила діяльність у 2005 році.

Зараз ви читаєте новину «Мільйон за ролик - це явно завищена ціна — екс-міністр про рекламу Табачника». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути