вівторок, 02 жовтня 2012 16:49

Комуністи зробили найпотужнішу рекламну кампанію за всю свою історію - політолог

Комуністи зробили найпотужнішу рекламну кампанію за всю свою історію - політолог
Фото: uainfo.censor.net.ua

Рекламна кампанія Комуністичної партії України найпотужніша за всю її історію.

Про це у коментарі Gazeta.ua сказав політолог Володимир Фесенко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Провладний кандидат агітує за себе за допомогою адмінресурсу

"Точних даних щодо вартості виборчої кампанії в Україні поки немає. Загалом же вартість цьогорічних виборів визначається тим, що багато грошей витратять на мажоритарних округах. На кожному окрузі є кандидат у депутати, який витрачає під час рекламної кампанії кілька мільйонів. А в деяких округах і не один. Ефективність витрачених коштів відрізняється. До прикладу, у рекламних кампаніях в регіонах спрацьовують різні чинники. Зокрема  соціальні ініціативи, а також масштабна реклама. Кандидат повинен попрацювати над впізнаваністю. Однак, думати, що побачивши знайоме прізвище у бюлетені, люди проголосують, смішно", - розповів Фесенко.

На думку політолога сумарна кількість витрачених коштів на рекламу підвищується зокрема і через рекламну кампанію Королевської.

"Потужність рекламної кампанії Партії регіонів приблизно така ж як і на минулих виборах. Плюс рекламна кампанія Королевської, якої тоді не було. Утім, у Києві багато кандидатів розпочали свою рекламну кампанію із запізненням, аж восени. То ж і грошей витратять менше. Якщо аналізувати рекламні кампанії партій, то цих виборах у Комуністичної партії вона найпотужніша за всю її історію. На першому етапі потужна рекламна кампанія Королевської спричинила потужний стрибок. Тоді був стрімкий ефект. Сьогодні вже потрібно шукати інші методи. Щодо Об'єднаної опозиції, там є проблеми із сприйняттям реклами. Адже вона не дуже впливає на виборців", - сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луганську комуністи випереджають "Регіони" на 3% - Кілінкаров

Фесенко пояснює, що кількість витрачених грошей на рекламну кампанію аж ніяк не пропорційна кількості голосів на виборах

"Що ж до ефективності, то курчат рахуватимемо 28 жовтня. Яскравий приклад того, що на рейтинг партії впливають не лише гроші — УДАР. Його рейтинг активно зростав тоді, коли ще не було рекламної кампанії. Та й сьогодні за рекламою ця партія поступається іншим. Утім рейтинг усе одно росте", - наголосив він.

Зараз ви читаєте новину «Комуністи зробили найпотужнішу рекламну кампанію за всю свою історію - політолог». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

26

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути