понеділок, 08 жовтня 2012 12:04

Експерти порахували, скільки кандидати у нардепи витрачають на рекламу

Експерти порахували, скільки кандидати у  нардепи витрачають на рекламу
Фото: 2008.dif.org.ua

За оцінками експертів, загальний бюджет цієї виборчої кампанії, становить 2,5 - 3 мільярди доларів.

Про це під час презентації результатів моніторингу фінансових витрат кандидатів у нардепи сказав голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ОПОРА" скаржиться на масове використання аморальних способів боротьби на виборах

Представники чотирьох громадських організацій "Міжнародна фундація виборчих систем", "ОПОРА", "Рівність можливостей" та "Інтерн'юз Україна" дослідили три виборчих округи у Києві, на Донеччині та на Закарпатті.

"За звітний період загальна вартість реклами суб'єктів моніторингу у друкованих ЗМІ Донецька, Ужгорода та Києва складає 67170, 52 гривні. Вартість реклами з урахуванням політичної джинси - 80 тисяч 604 гривні. Щодо телебачення, то тут цифри ще більші: загальна вартість реклами на телебаченні Донецька, Ужгорода та Києва становить майже 1,5 мільйони гривень", - сказав Чекмишев.

Він зауважив, що за експертними оцінками третина реклами на округах, що були досліджені є телевізійною.

"46% виборців отримують інформацію саме з телевізійних медіа. Вцілому, загальний бюджет цієї виборчої кампанії становитиме 2,5-3 мільярди доларів. Розцінки в київських газетах не сильно відрізняються від кримських, харківських та донецьких", - додав експерт.

Експерти досліджували округи № 73 на Закарпатті, 42 на Донеччині та 222 - у Києві. За словами експерта, рекордсменом у 42 окрузі за кількістю витрачених коштів та поданої реклами є Тетяна Бахтєєва.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Табачник побував VIP-агітатором на Донбасі

"Та ТРК-Донбас були зафіксовані ролики від кандидата. Вона витратила трошки більше 1,5 мільйони гривень. На друковану рекламу кандидат витратила трошки більше 34 тисяч гривень", - додав експерт.

За його словами на 73 окрузі за витратами на передвиборчу кампанію лідирує Іван Балога, а на 222 - кандидат Рена Назарова, яка рекламується лише у пресі, потенційна вартість реклами якої склала 37 тисяч гривень.

"За звітний період у кандидата Максима Луцького було зафіксовано 2400 секунд на Першому національному. Ми порахували, скільки він міг би заплатити, якби мав там політичну рекламу. Потенційна вартість такої реклами з урахуванням коефіцієнту політичної джинси - 189 тисяч 907 гривень 20 копійок", - сказав Чекмишев.

Зараз ви читаєте новину «Експерти порахували, скільки кандидати у нардепи витрачають на рекламу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

12

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути