Особливістю використання чорного піару на цій передвиборчій кампанії є його політична заангажованість.
Про це на прес-конференції у Києві заявила голова правління Громадянської Мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, коли вам пропонують продати голос на виборах?
Вона наголосила, що переважно чорний піар використовується проти опозиційних кандидатів та так званих незалежних.
"У першу чергу опозиціонерів чи незалежних кандидатів звинувачують у співпраці з Партією регіонів. Трохи менше чорного піару застосовується проти комуністів. Іще менше - проти партії влади", - наголосила вона.
За словами Айвазовської, найбільш використовуване слово в таких матеріалах є слово "тушка".
"Особливість чорного піару цієї виборчої кампанії полягає у першу чергу в її політичній заангажованості, тобто ідуть звинувачення кандидата в його політичній перспективі. Слово "тушка", - одне з ключових слів, яке використовується у звинуваченні опозиційних, чи незалежних кандидатів. Але в анонімному порядку", - наголосила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, коли кандидат у нардепи намагається підкупити вас подарунками?
Айвазовська також додала, що на другому місці в матеріалах чорного піару висміюються певні особисті якості кандидатів, навішуються стереотипи та ярлики щодо їхньої зовнішності, чи минулого. Але поняття "майбутніх кнопкодавів" залишається основною тезою, яка використовується в політичному блоці чорного піару, підкреслила голова ГМ "Опора".
Айвазовська наголосила, що спостерігачі можуть тільки фіксувати такі порушення і порадила кандидатам, проти яких використовуються такі матеріали, звертатися до міліції чи прокуратури.
Коментарі
1