Якщо президент Віктор Янукович пересяде на вертоліт, то з резиденції "Межигір'я" до Адміністрації долітатиме всього за 6 хвилин.
Про це Gazeta.ua сказав заступник мера Києва Євген Червоненко.
За його словами, переліт - це найбезпечніший вид транспорту.
"Вважаю, що безпека на вертольоті найбільша. Проте нехай в будь-якому разі приймає рішення керівник безпеки президента. Це його відповідальність. Одні скажуть, що машина безпечніша, а я вважаю, що гелікоптер", - зазначив він.
Червоненко сказав, що один переліт з Межигір'я в Адміністрацію обійдеться Януковичу у 800 гривень.
"У цю суму вже включені всі витрати на бензин, на пілотів. Це 24 кілометри. І за 6 хвилин ти на місці. Ми зробили точні розрахунки по GPS. Мої пілоти прорахували це точно", - підкреслив політик.
За словами Червоненка, утримувати вертоліт недешево.
"Однак в будь-якому разі це дешевше, аніж мати кортеж. І в цілях безпеки краще... В Америці було 11 вересня, але президент Обама літає двома чи трьома гелікоптерами. І нічого... Терористи на землі краще знають, яким маршрутом хто піде. В повітрі змінити маршрут набагато легше, аніж на землі. І головне, дурнів у повітрі набагато менше, аніж на землі", - наголосив він.
Червоненко також розповів, який літальний апарат підійде Януковичу найкраще.
"Є вертоліт "Agusta". Він надзвичайно дорогий, але крутий. Це так само, як серед автомобілів "Ferrari". Його середня швидкість - 350 км/год, але він може сідати тільки на тверде покриття", - розповів політик.
"Я літаю на As 355 Queen Star. Він надійний. Його можна відремонтувати навіть у польових умовах, сідає на клаптик діаметром 40 метрів. Я пораджу те, що вибере його служба. Але по ціні, по кошторису і надійності я би вибрав те, на чому я літаю. Діапазон цін - від 3 до 7 мільйонів євро", - додав заступник столичного мера.
Нагадаємо, минулого тижня з'явилась інформація, що на Парковій дорозі в Києві почалося будівництво вертолітного майданчика для президента Януковича.
Як відомо, раніше міністр транспорту Костянтин Єфименко вважав польоти Януковича на роботу на вертольоті теоретично можливими, але складними з боку практичної реалізації .
Коментарі
108