Ексклюзиви
Неділя, 02 березня 2014 10:05
Ольга Швед
Ольга Швед
Ольга Швед

Компенсація

– Наш потяг може спізнитися на 10 хвилин, – зустрічає біля вагона провідниця на Краківському залізничному вокзалі "Дворжец Ґловний". – Біля Жешува якась проблема на колії.

Провідниця пропонує змінити квитки на інший час або їхати автобусом. Спізнення на 10 хвилин для нас було несуттєве. Квиток коштує 120 гривень на наші гроші.

У Краків з нареченим приїхала на романтичний вікенд – відзначити другу річницю знайомства. Увечері фотографували захід сонця на замку Вавель, на річці Вісла годували качок і лебедів. Наступного дня побували у Соляній шахті в містечку Величка, спустилися на 110 метрів під землю. Туди й назад добиралися "Експресом" – швидкісним потягом з окремим купе, доступом до Wi-Fi та розкладними кріслами.

За годину до кінцевої станції – Перемишля, провідниця радісно інформує, що спізнимося всього на 3 хвилини. Усіх пригощають кавою і чаєм. Це – маленька компенсація за незручності.

Кілька місяців тому мій потяг – український "Хюндай" – також спізнився. Їхала на один день у столицю на конференцію з журналістики. Квиток обійшовся в 300 гривень. На конференцію так і не потрапила – посеред поля недалеко від Києва простояли 2 години. Гроші за квиток не повернули. На головному вокзалі черговий сказав: ви ж доїхали! Провідники не вибачилися за незручності. Кави або чаю – не пропонували.

Зараз ви читаєте новину «Компенсація». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода