Українські залізничники в зв'язку з підвищенням температури повітря вживають додаткових заходів для забезпечення безпеки руху залізничного транспорту, зокрема, постійний контроль за нагріванням колій шляхів.
Як повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця"), проводиться посилена перевірка стану залізничного полотна. Зокрема, організовані щоденні додаткові обходи шляхів, вимірювання температури колій у період найбільш високих температур проводиться щогодини.
Крім цього, організовано цілодобове чергування аварійних бригад.
Як відзначає "Укрзалізниця", колія щодня піддається температурним і динамічним впливам, проте під впливом аномально високих чи низьких температур змінюється стан верхньої структури шляху, зокрема, рейок і стикових накладок. Коли температура повітря значно підвищується, метал розширюється, що може деформувати колію і нести загрозу безпеці руху.
На кожній із 108 дистанцій колії температура рейок контролюється за допомогою температурних постів (по три-чотири на кожній дистанції). При перевищенні допустимих відповідно до нормативних документів температур і з врахуванням фактичного стану колії може бути прийнято рішення про обмеження встановленої швидкості руху потягів.
Для контролю температури рейок при колійних роботах використовуються переносні електронні термометри: у спекотні дні на деяких ділянках дороги рейки залізничного полотна розігріваються більш ніж на 50 градусів. За правилами експлуатації залізниці, якщо температура рейок перевищує 50 градусів, швидкість руху обмежується.
Для поліпшення умов проїзду пасажирів проводяться контрольні перевірки систем водопостачання, вентиляції і кондиціонування в пасажирських вагонах, всього обладнання вагона.
При погіршенні стану здоров'я пасажири можуть звернутися до провідника або начальника потяга. У разі необхідності начальник потяга може викликати бригаду швидкої допомоги до найближчої станції.
На вокзалах працюють медичні пункти, де можна отримати консультацію або медичну допомогу.
Коментарі