23 березня понад 2 тис. пасажирів повернули до квиткових кас проїздні документи через неможливість виїхати з Києва, повідомляє "Укрзалізниця". Між тим, залізничники стверджують, що доклали усіх зусиль, щоб не допустити відміну поїздів. Усі поїзди, повідомляє прес-служба, були відправлені в рейс. При цьому, основні затримки поїздів більше ніж 6 годин, були допущені по прибуттю транзитних поїздів на підходах до Києва.
Як повідомили в Укрзалізниці, станом на ранок 24 березня залізничникам вдалося зменшити час затримок потягів, спричинених складними погодними умовами.
"Максимальні затримки на відправлення потягів уранці 24 березня зі ст. Київ-Пасажирський становили не більше 3 годин, переважно транзитних. Залізничники роблять все можливе, щоб забезпечити максимальне дотримання графіка руху потягів в умовах погодних ускладнень", - зазначили у відомстві.
Пасажири, які придбали квитки на дату відправлення 23 березня, але через складні погодні умови не змогли цього дня скористатися потягами, можуть повернути свої проїзні документи протягом поточних і наступних діб у 6 касах для повернення проїзних документів (Центрального та Південного столичних залізничних вокзалів). Їм буде повернуто повну вартість квитків.
"Для прискорення відправлення потягів і скорочення затримок руху змінено технологію роботи локомотивного господарства, зокрема, організовано роботу локомотивів без заїзду в депо, для супроводу локомотивів задіяні машиністи-інструктори. Всього для прибирання, вокзалів, станцій і шляхів від снігових заметів на Південно-Західній залізниці було задіяно 18 одиниць снігоочисної та 35 одиниць снігоприбиральної техніки", - додали в Укрзалізниці.
Коментарі
4