Приватний підприємець майже півтора року перебував у міжнародному розшуку за вчинення злочину, передбаченого ч.2 ст.271 "Порушення вимог законодавства про охорону праці" Кримінального кодексу України. Перебуваючи в бігах, він постійно змінював не лише міста перебування, а й держави.
Близько півтора року чоловік переховувався, перебуваючи не легально на території Росії, а нещодавно переїхав у Брест, де орендував квартиру. 10 травня поточного року, завдяки спільним діям правоохоронців УМВС України на Придніпровській залізниці і УВС на транспорті МВС Республіки Білорусь цей 35-річний житель Дніпропетровської області був затриманий, пише Україна кримінальна.
В даний час він знаходиться в ізоляторі тимчасового тримання на території Білорусі. Вирішується питання про його екстрадицію. Слідству належить дати правову оцінку діянню підозрюваного і визначити ступінь його провини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Причиною ДТП в Марганці могло стати тоноване скло
Як повідомляє Сегодня, мати 34-річного Іллі Івасенка, власника автобуса, Любов розповіла, що відразу після трагедії на переїзді її син подався в біга закордон.
"Так вчинити йому порадив приятель, який працює в правоохоронних органах. Він сказав, що із сина обов'язково зроблять винуватого", - каже Любов Івасенко і додає, що вона не вважає сина винним в аварії.
"Водій Микола Гречко, який був за кермом злощасного маршруту № 1, був кращим з працюючих на мого сина 12-ти водіїв. У нього за плечима - 36 років водійського стажу, п'ять з яких він возив народного депутата. І син мені говорив, що якби повернути час, він все одно взяв би цю людину на роботу", - розповіла Любов Івасенко.
Нагадаємо, це сталася 12 жовтня 2010 року в Нікопольському районі Дніпропетровської області. Тоді, в результаті зіткнення локомотива сполученням "Кривий Ріг-Запоріжжя" і пасажирського автобуса загинули 45 людей, ще вісім отримали поранення. Водій "Еталону", в якому знаходилися 52 пасажири, виїхавши на залізничний переїзд, на заборонний сигнал семафора теж загинув на місці. В ході слідства було доведено, що власник автобуса порушив правила охорони праці, допустивши водія до роботи за усним договором, без проходження медичного обстеження. Відразу ж, після трагедії злякавшись відповідальності - той зник.
Коментарі
5