Кіберполіція викрила діяльність шахрайських саll-центрів у Львові, Одесі, Дніпрі і Кривому Розі.
У call-центрах було залучено 800 осіб. Про це повідомила Національна поліція.
Аферисти телефонували громадянам під виглядом працівників служби безпеки банків і мобільних операторів.
Зловмисники дізнавалися реквізити карток і коди із SMS-повідомлень для подальшого привласнення грошей.
"Заздалегідь розроблювалися сценарії спілкування з "клієнтами", операторів навчали застосовувати маніпулятивні техніки, спрямовані на виклик довіри. Зловмисники обладнали офіси електронно-обчислювальною технікою та Sip-телефонією", ‒ розповіли правоохоронці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скандальному полтавському блогеру, який плював у військових, обрали запобіжний захід
Також аферисти пропонували інвестувати кошти у криптовалюту.
Або ж зацікавлювали потерпілих надвисокими прибутками від інвестицій у різних сферах економіки.
За місцями розташування call-центрів правоохоронці провели 17 обшуків.
Вилучили майже 900 одиниць компʼютерної техніки, мобільні телефони, жорсткі диски, SIM-картки і документацію.
"Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем", ‒ пише поліція.
Якщо купуєте товари в мережі Інтернет, то обирайте післяплату, радить кіберполіція.
З початку року зросла кількість фішингових розсилань.
Шахраї для підміни номера телефону використовують спуфінг ідентифікатора абонента або телефонний спуфінг. У таких випадках телефонує шахрай, а на екрані смартфона відображається український номер банку.
Коментарі