У Дніпрі поліцейські припинили діяльність шахрайських call-центрів. Представляючись банківськими співробітниками, шахраї отримували дані, за допомогою яких списували з рахунків довірливих громадян всі гроші. Про це повідомили у відділі комунікації поліції Дніпропетровської області.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Злочинці безшумно обікрали банкомат у дитячій поліклініці
"Шахраї орендували у м. Дніпро квартири та офісні приміщення, облаштували їх необхідною оргтехнікою, найняли та навчили "співробітників". Потім, за допомогою програм, що дублювали сайти відомих банківських установ, оператори отримували персональні дані клієнтів та телефонували людям. Під час розмови, представившись працівниками фінансових установ, вони дізнавалися код, надісланий на мобільний телефон потерпілих. Це давало їм можливість переказувати гроші клієнтів на власні рахунки", — йдеться у повідомленні.
З'ясувалося, що серед потерпілих не тільки громадяни України, а й інших країн. Поліцейські провели обшуки в приміщеннях, де функціонували call-центри і вилучили понад 150 одиниць комп'ютерної техніки - монітори, системні блоки, ноутбуки, а також чорнові записи з інструкціями та алгоритмом дій при спілкуванні з потенційними потерпілими. Крім цього, у приміщенні перебувало понад 200 "операторів".
У поліції відкрили кримінальне провадження за шахрайство. Триває досудове розслідування. Встановлюється коло причетних до злочину осіб та загальна сума завданих збитків.
У Сумах кіберполіцейські викрили шахрайський call-центр. Його оператори видавали себе за працівників банку. Вони в телефонних розмовах з іноземцями випитували конфіденційну інформацію, а далі – виводили гроші з їхніх рахунків. Сума збитків, яких завдали шахраї іноземцям, — близько 3 млн грн.
Коментарі