У Сумах кіберполіцейські викрили шахрайський call-центр. Його оператори видавали себе за працівників банку. Вони в телефонних розмовах з іноземцями випитували конфіденційну інформацію, а далі – виводили гроші з їхніх рахунків. Про це повідомляє Департамент кіберполіції Національної поліції України.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шахрайські кол-центри вибивали вигадані борги погрозами
"Злочинну схему розробили двоє жителів Сум. У центрі міста вони утворили call-центр, оператори якого видавали себе за працівників банку. Зловмисники телефонували громадянам сусідньої країни та випитували в них конфіденційну інформацію, зокрема СVV-коди, номери та пін-коди банківських карт. Далі, використовуючи ці дані, фігуранти виводили гроші з карток потерпілих на підконтрольні рахунки", — йдеться в повідомленні.
Сума збитків, яких завдали шахраї іноземцям, — близько 3 млн грн. Наразі встановлюють коло потерпілих осіб.
У приміщенні call-центру поліцейські провели обшук. Вони вилучили комп'ютерну техніку, мобільні телефони та чорнові записи і відправили на експертизу.
У поліції відкрили кримінальне провадження за шахрайство. Зараз вирішується питання про оголошення підозри шахраям. Їм може загрожувати до 12 років позбавлення волі. Слідство триває.
В Одесі поліцейські викрили злочинне угруповання, що займалося незаконним заволодінням нерухомим майном. Організатором банди виявився 35-річний одесит.
Коментарі