пʼятниця, 13 листопада 2020 11:02

Працівники call-центру маскувалися під брокерів і знімали гроші з інвесторів
4

В Одесі поліцейські викрили брокерський call-центр.

Працівники шахрайського call-центру знімали гроші з українців та іноземців під приводом залучення інвестицій та участі в торгах на фондових біржах, повідомили у відділі комунікації поліції Одеської області.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українець обікрав Microsoft на $10 млн

Працівники шахрайського call-центру знімали гроші з українців та іноземців під приводом залучення інвестицій та участі у торгах на фондових біржах
Фото: od.npu.gov.ua
Працівники шахрайського call-центру знімали гроші з українців та іноземців під приводом залучення інвестицій та участі у торгах на фондових біржах
Зловмисники використовували Sip-телефонію, що дозволяла здійснювати дзвінки з різних каїн світу
Зловмисники використовували Sip-телефонію, що дозволяла здійснювати дзвінки з різних каїн світу

"Зловмисники використовували Sip-телефонію, що дозволяла здійснювати дзвінки з різних країн світу. Представляючись фінансовими брокерами, вони пропонували громадянам інвестувати кошти у фінансові ринки та відомі криптобіржі з метою відкриття торговельного рахунку на інтернет-платформі та отримання стабільного прибутку. У подальшому, після відкриття рахунку, правопорушники починали діяти під виглядом професійних трейдерів. За допомогою програмного забезпечення віддаленого доступу до рахунків інвесторів вони здійснювали торговельні операції, які не відповідали дійсності, та заволодівали грошима інвесторів", - йдеться в повідомленні.

Поліцейські провели обшуки в офісному приміщенні, де діяв call-центр, і вилучили комп'ютерну техніку, мобільні телефони, чорнові записи та інші речові докази злочинної діяльності.

За шахрайство зловмисникам загрожує від 3 до 8 років позбавлення волі.

У Дніпрі поліцейські припинили діяльність шахрайських call-центрів. Представляючись банківськими співробітниками, правопорушники отримували дані, за допомогою яких списували з рахунків довірливих громадян усі гроші.

Зараз ви читаєте новину «Працівники call-центру маскувалися під брокерів і знімали гроші з інвесторів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути