Мешканець Ялти Олег Фесенко вирішив провести травневі свята з дружиною і друзями в одному з міні-готелів Криму. Обравши один з готелів в Байдарській долині, ялтинець не підозрював, чим такий відпочинок може обернутися, розповідає Сегодня.
Спочатку з клієнтів вимагали 200 доларів в якості повної передоплати за дві доби і водійське посвідчення, щоб гості не змогли "втекти". Умови розміщення теж не тішили: періодично відключалися світло і вода.
"В день виїзду, коли я попросив директора видати чек про надані послуги, він мене послав на три букви. Прохання припинити образи і повернути мені мої права призвели до потоку образ, фізичного насильства, спроби кинути мене в басейн і погроз пістолетом, яким розмахував його помічник".
Розібратись в ситуації змогла лише вчасна поява дільничного. Господар готелю представив свою версію подій, ніби буянить не він, а його п'яний клієнт.
"Міліціонер відвів мене в сторону і пояснив, що краще виїхати, тому що довести нічого не вдасться", - додає Олег Фесенко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росіян побільшало в Криму через пожежі, спеку й політику
Директор готелю "Байдари" Анатолій Шевченко з тим, що повідав нам його екс-клієнт, не згоден категорично.
"Він одразу ж почав проявляти своє невдоволення. Знаєте, заїжджає ось така гнида і вважає, що йому все повинні робити безкоштовно, починає мух в супі шукати".
Власник стверджував, що постоялець був неадекватний, п'яний і напав на його працівника. На питання, чому йому не видали чек, Анатолій Шевченко відповів, що чек не дали, щоб клієнт не почав "тягати власника по комісіях".
Цікаво те, що сам "потерпілий" працює в одному з престижних готелів півострова і вже багато років займається популяризацією місцевих курортів.
"Як я тепер буду пропагувати "відмінний відпочинок в Криму? "- задається питанням постраждалий від хамства і збирається подавати заяву в міліцію на своїх кривдників.
Коментарі
12