понеділок, 18 лютого 2013 07:15

"У нас на маршруті всі полисіли"

— Подивіться, що ваш джипіес наробив. У нас на маршруті всі полисіли, — показує на маківку водій трамвая Василь Романюк, 42 роки. Понад сотня працівників Львівелектротрансу зібралися в актовому залі трамвайного депо №2 на вул. Промисловій минулого четверга. Вимагають прибрати з транспортних засобів GPS-трекери. Їх установили минулого року, аби відстежувати рух трамваїв.

— Трекер працює на частоті 2,38 герца, а частота серця 1 герц, — Романюк підглядає до пошарпаного коричневого блокнота. — Зрозуміло, шо воно давить на серце, бо більша частота пожирає меншу. В більшості із нас тахікардія, тисне в серце, шлуночок не наповнюється кров'ю, починається голодання мозку. Від того і голова болить. Пристрій треба ставити якнайдалі від водія. А їх почепили прямо в кабіні. Від правого коліна 70 сантиметрів, від лівого — 15. Через це і всі недуги.

— А в мене ліва рука боліти почала — викрикує із четвертого ряду жінка в чорному береті.

Через годину після початку зборів директор Львівелектротрансу 56-річний Орест Козак просить журналістів залишити приміщення. Мовляв, ті заважають конструктивній  розмові.

— Трекерів ніхто забирати не буде, — коментує. — Переставити їх за межі кабіни не можна — вкрадуть. Працівники навмисно вигадують свої болячки. Адже тепер диспетчери мають змогу контролювати кожен транспортний засіб. От учора — трамвай мав бути на вулиці Княгині Ольги, а екран показує, що він стоїть у зовсім іншому місці. Вранці питаю того водія, в чому причина. А він каже: "На мене подіяла радіація. Стало погано, я весь побілів. Треба було зупинитися, підлікуватися".

— На організм людини прилади GPS не мають жодного впливу, — пояснює викладач кафедри радіоелектронних пристроїв та систем Львівської політехніки Григорій Васьків, 59 років. — Від тієї попси, яка грає в радіоприймачах наших маршруток, у 100 разів більша шкода. GPS-трекери — це лише приймачі, на які надходить сигнал від супутника. Але він надто слабенький, щоби впливати на організм, а тим більше викликати облисіння. Їх кріплять до панелі управління та живлення, відповідно, вони мусять бути у лобовій частині транспорту.

Львівський автобус знайшли у Південній Америці

GPS-трекери встановили на всіх 62 тролейбусах і 77 трамваях Львова. У диспетчерському центрі Львівелектротранс 25 осіб відстежують на моніторі, де перебуває кожен вагон, чи він їде за графіком.

Систему розробила компанія "Софтсерв", якій заплатили 100 тис. грн. Для 24 контролерів, які перевіряють у пасажирів квитки, закупили телефони з навігаційними пристроями. За ними також слідкують, чи працюють на маршруті.

Із 597 міських автобусів GPS-пристрої є на третині. Коли роботи завершать, пасажири зможуть через смартфони дивитися, як скоро на зупинку приїде маршрутка.

— Поки що не всі системи працюють коректно, — каже заступник начальника міського управління транспорту Олег Вілюра, 53 роки. — Кожен перевізник сам встановлював програмне забезпечення, тож трапляються помилки. Нещодавно випробовували систему. Автобус, який був у нас на маршруті, за даними GPS, перебував, у Південній Америці.

 

Зараз ви читаєте новину «"У нас на маршруті всі полисіли"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути