понеділок, 15 квітня 2013 07:45

Телефон з інтернет-магазину обійшовся на 300 гривень дешевше

2,1 млн українців постійно купують товари в інтернет-магазинах. Такі дані оприлюднила компанія "Діджітал Ґуру". В середньому на покупки витрачають 5712 грн на рік. Найчастіше через всесвітню мережу беруть книжки, побутову техніку та одяг.

— Місяць тому моя старенька "Нокіа" остаточно перестала працювати, — розповідає львівський бухгалтер Анна Цвіркун, 40 років. — Часу, щоб підшукати новий телефон у магазині, не маю — звільняюся затемна, на вихідних зайнята домашньою роботою. Вирішила купити мобілку через інтернет. Два дні переглядала моделі на різних сайтах. Вибрала сенсорний "НТС" за 2200 гривень. Вказала робочий номер телефону й адресу. За 1,5 години мені передзвонили. Сказали, що мобільний принесуть на робоче місце через два дні. Розрахувалася готівкою з кур'єром. За доставку заплатила 20 гривень. За кілька днів дізналася, що у подруги такий самий телефон. Але придбала вона його у звичайному магазині. І заплатила на 300 гривень більше.

Відтоді Анна регулярно купує товари в інтернеті. Оплачувати можна кількома способами — готівкою кур'єру, післяоплатою на пошті, за допомогою кредитки розраховуватися на сайті банку.

— Зручно, бо не витрачаю часу на походи по магазинах, не бігаю по торговому залу, запам'ятовуючи ціни та моделі, не вистоюю черги в касі, — каже. — Нещодавно почала замовляти через інтернет і продукти. Кур'єр доставляє мені цілі набори — макарони, овочі, рибу. У середньому беру раз на тиждень на суму 170 гривень. При такій сумі за доставку доплачувати не треба. Замовляти харчі просто. Адже упаковки продуктів на сайті зображені такі, як ми бачимо в супермаркеті. Тому точно знаю, що привезуть.

— Купуючи товари через інтернет, треба бути уважним, — попереджає 26-річна Іванна Яворська, спеціаліст обласного управління захисту прав споживачів. — Часто львів'яни скаржаться на неякісний одяг, придбаний у віртуальних магазинах. Повернути товар немає кому, бо це просто сторінка. Двоє-троє людей займаються продажем, а юридичної адреси магазину немає. Тому раджу користуватися тільки тими сайтами, на яких вказана адреса, стаціонарні телефони, є книга відгуків, графік роботи персоналу. Подзвоніть і запитайте, чи можна буде поміняти товар. При отриманні обов'язково вимагайте чек, гарантію. Адже ви маєте право обміняти товар або повернути його протягом 14 днів.

Зараз ви читаєте новину «Телефон з інтернет-магазину обійшовся на 300 гривень дешевше». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути