Лише 20 із 60 керівників вищої та середньої ланки приватних і приватно-акціонерних підприємств Волинської області готові до благодійництва.
Опитування потенційних меценатів організувала Волинська громадська організація Фонд місцевого розвитку в рамках доброчинної акції "Подаруй дитині посмішку".
Лише 30% опитаних вважають доброчинність перспективною справою й готові витрачати свої кошти на програми подолання бідності, вирішення дитячих проблем, благоустрою міста. Непопулярними напрямами залишаються культура, медицина й освіта.
— Підприємці ладні ставати філантропами, але не певні, що їхні пожертвування дійдуть до цільової аудиторії, — каже 24-річний Віктор Звонар, керівник Фонду місцевого розвитку. — Механізм надавання пожертви надто складний. Нерідко стримуючим фактором є відсутність довіри до державних, муніципальних доброчинних установ і посередників.













Коментарі