Виставлений на продаж товарний знак "Жириновський" складається з двох зареєстрованих в Роспатенті зображень, повідомляє компанія Z&G. Одне з них є словом "Жириновський", виконаним чітким чорним шрифтом, доповненим внизу справа підписом політика. Другий варіант знаку - портрет Владимира Жириновського на темному фоні, в нижній частині портрета розташовується стилізований герб з вензелем політика в полі кольорів російського триколора.
Як повідомляє Z&G, що займається реєстрацією товарних знаків, придбання бренду цікаве і тим, що незабаром відбудуться вибори, на яких Жириновський буде в центрі уваги.
Вперше російські споживачі побачили цей бренд на горілчаній етикетці "Жириновський". Відбулося це після того, як в травні 1994 року був зареєстрований товарний знак в Роспатенті. Горілку виробляють як для внутрішнього користування, так і на експорт.
У листопаді 2004 року власники бренду уклали угоду з французьким заводом Jean Jacques Vivier. Так з"явився чоловічий одеколон "Жириновський", парфум з деревинно-цитрусовим ароматом. Через рік в лінійці ароматів з"явилася і жіноча туалетна вода, яка відразу ж отримала диплом "Запах Року".
У 2004 році почалося і виробництва чаю "Жириновський". До 60-ліття політика випустили однойменні сигарети. Під цим брендом також проводять майонез і шоколадні батончики. Також зараз ведуться переговори з низкою фармацевтичних фірм про випуск вітамінного комплексу "Жириновський".
Ціни на торговий знак для різних категорій продукції коливаються від 2,5 млн. рублів для використання в назвах одягу, взуття і головних уборів, до 77,3 млн. рублів для використання в назвах алкогольних напоїв, включаючи пиво, повідомляє NEWSru.
Коментарі