"Наша позиція така: ми вводимо тарифний Збірник, він фіксує існуючу ситуацію, і діятимемо паралельно з інфляційними процесами - тобто, якщо буде інфляція у всіх галузях, відповідно, ми будемо наш тарифний збірник на ці інфляційні коефіцієнти множити, і підтримуватимемо цю позицію", - відзначив міністр.
За його словами, "Укрзалізниця" зазнала суттєвих втрат від надання преференцій, зокрема, на перевезення продукції гірничо-металургійного комплексу. "Залізницю це серйозно підірвало в економічному сенсі. Але я не думаю, що це допомогло металургам, бо немає в Україні такої проблеми, щоб транспорт радикальним чином впливав на вартість товарів, оскільки, якщо брати наші тарифи, то вони нижчі навіть ніж у Росії на 20-30%", - відзначив Й.ВІНСЬКИЙ. За його словами, оскільки знову почалися спекуляції щодо нібито завищених тарифів, було проведено аналіз, під час якого не було знайдено "жодного нашого тарифу більшого, ніж у Росії".
"Тобто я стверджую, що наша тарифна політика абсолютно коректна до партнерів, з якими ми працюємо, але возити задарма ми не можемо", - додав міністр.
За його словами, головна позиція, яка завдає залізниці збитків – тарифи на перевезення пасажирів. "У нас ціна на пасажирські перевезення в 2,5-4 рази нижча від РФ, і економіка тут не працює. Це позиція, яку потрібно буде вирішувати, але поступово і коректно щодо наших людей", - сказав він.
УНІАН, Gazeta.ua
×
Коментарі
1