середа, 20 травня 2009 09:32

Затори на Патона доведеться терпіти до 31 серпня

Затори на Патона доведеться терпіти до 31 серпня

Тимчасове часткове зайняття проїжджої частини і тротуарів на пр-ті Возз"єднання в Дніпровському районі Києва буде здійснено в два етапи відповідно до розпорядження Київської міськдержадміністрації, затвердженої проектно-кошторисної документації, розроблених і узгоджених схем організації руху.

Роботи на об"єкті ведуться цілодобово

Як повідомляє прес-служба КМДА, перший етап - з 14 травня по 5 липня - передбачає тимчасове часткове обмеження руху транспорту на парній стороні проїжджої частини і тротуарів на пр-ті Возз"єднання перед в"їздом на міст Патона для будівництва тунелю і підпірних стенів. Другий етап - з 6 липня до 31 серпня - включає зайняття непарної сторони пр-та Возз"єднання.

У комунальній корпорації "Київавтодор" відзначили, що в даний час роботи на об"єкті ведуться цілодобово: виконується перекладення інженерних комунікацій, заміна теплотраси, водогону, телефонних і електромереж і інші дії. Крім того, почато будівництво тунелю під проспектом.

У той же час, дорожні роботи на мосту Патона змусили киян вставати на дві години раніше і відмовлятися від автомобілів на користь метро.

"Я встав сьогодні в шостій ранку, щоб приїхати вчасно на роботу. Вистачило вже понеділка, коли я запізнився на три години!" - розповідає киянин Олександр Шинський. Мешканка вулиці Серафимовича Зоя Міщенко поступила ще радикальніше - тепер на роботу вона добирається на метро. "Так, незвично, але що поробиш. Дехто взагалі по мосту пішки ходить, а місцеві маршрутки десятою дорогою об"їжджають всі під"їзди до переправи, адже пробки починаються вже на Харківському шосе, Броварському проспекті і Ленінградській площі", - говорить Міщенко.

Проклинають шляховиків не тільки рядові кияни. "Початок тижня мені запам"ятається надовго, в понеділок довелося простояти в пробці на мосту Патона 1,5 години. Я взагалі живу на Шулявці. Виїжджаю з дому, коли пробок ще немає, десь в 7.30, а повертаюся додому, коли їх вже немає. Але в понеділок так вийшло, що їхав на роботу з ефіру на радіо, якраз по мосту Патона. А там ще і аварія була. Довелося об"їжджати по мосту Метро", - розповідає міністр у справах сім"ї і молоді Юрій Павленко. Регіоналові Андрію Деркачу повезло більше - він стояв в пробці "всього" 40 хвилин.

Зіткнулася з складнощами і підземка. "Ні, поки ситуація не катастрофічна, але людей на лівобережних станціях стало більше. Якщо виникне необхідність, доведеться приймати якісь міри", - сказали на гарячій лінії метрополітену. Таксисти також засмучені. "Кількість замовлень з Правого на Лівий берег і навпаки значно зменшилося. Звичайно, хто викликатиме таксі, щоб постояти в пробці", - розповідає нам Григорій.

Тим часом в "Київавтодорі" лише розводять руками. За словами гендиректора відомства Георгія Глинського, киянам залишається тільки терпіти, причому три місяці. "Згідно з планом будівництва, затвердженому в міськадміністрації, завершення робіт на цій ділянці заплановане на 31 серпня. Але ми організували цілодобову роботу і сподіваємося закінчити її до кінця липня. Раніше не вийде. Бетон повинен затвердіти", - говорить він.

Чому в місті одночасно ремонтують ключові магістралі, що приводить до транспортного колапсу?

Глинський говорить, що всі питання до авторів програми з реконструкції і будівництва - мовляв, є план, який потрібно виконувати. "Ми і так працюємо цілодобово. Далеко не всі роботи можна вести тільки вночі", - говорить Глинський.

Столична влада розробила програму будівництва і реконструкції дорожньо-транспортних об"єктів на 2007-2011 роки. На "будівництва століття" мерія планувала витратити близько 20 млрд грн.

Згідно з програмою, реконструювати або відбудувати наново планувалося більше 80 об"єктів. Серед основних: будівництво Подільського моста, реконструкція транспортної розв"язки на Московській площі, реконструкція транспортної розв"язки на Ленінградській площі, будівництво транспортної розв"язки біля станції метро "Дніпро", реконструкція Поштової площі, будівництво транспортної розв"язки на перетині Дніпровської набережної і проспекту Возз"єднання, будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці вул. Богатирської до Мінського шосе, реконструкція моста Патона, реконструкція транспортної розв"язки на перетині вул. Гетьмана з проспектом Перемоги (Шулявський шляхопровід). Більшість з них планували здати вже в другому півріччі, проте жоден з об"єктів до сьогоднішнього дня не готовий навіть на 50%.

За матеріалами Интерфакс-Украина, Сегодня

Зараз ви читаєте новину «Затори на Патона доведеться терпіти до 31 серпня». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути