Минає другий рік повномасштабної війни в Україні. За цей час неймовірну стійкість продемонстрували вітчизняні підприємства. Вони підтримують економіку, створюють нові робочі місця, допомагають військовим та цивільним.
У спільному спецпроєкті Gazeta.ua та Національної мережі торговельних центрів "Епіцентр" познайомимо з найкращими українськими підприємствами, які своєю працею дивують і надихають, викликають гордість, адже ці товари – Зроблено в Україні!
Golden Tile: направили 7 млн грн на допомогу ЗСУ
Протягом 18 років співпрацює з "Епіцентром" підприємство Golden Tile Ceramic Group. Спеціалізується на виробництві та дистрибуції керамічної плитки.
Підприємство використовує найкращу сировину і має найширший в Україні асортимент плитки – від малих форматів 100х200 та 100х300 до великого керамограніту 1200х600 см. Дизайн для своїх колекцій розробляють разом із провідними італійськими студіями.
Компанія Golden Tile об'єднує кілька підприємств:
• ТОВ "Шахтобуд", що добуває вогнетривку глину;
• ТОВ "Майдан – Вільський кар'єр", що займається видобутком польового шпату;
• ПрАТ "Харківський плитковий завод" – виробляє плитку та керамограніт;
• ТОВ "Голден Тайл" (Golden Tile) є офіційним дистриб'ютором продукції.
Виробництво Golden Tile знаходиться на Харківщині, тож регулярно потерпає від обстрілів, але робота не зупиняється. Стратегічне планування та ефективна взаємодія з державними органами допомогли підприємству оперативно провести реконструкцію пошкоджених об'єктів. Також було впроваджено нові системи безпеки та резервні заходи, що дало змогу мінімізувати ризики та стабілізувати робочі процеси. Але ключовим активом успіху компанія називає своїх працівників, які в надскладних умовах проявляють високий професіоналізм, рішучість та патріотизм. Зараз на підприємствах керамічної групи працює понад 1500 співробітників. Більше 100 людей долучилися до ЗСУ та захищають державу на різних ділянках фронту.
Попри щоденні виклики, компанія активно допомагає іншим. З перших днів повномасштабного вторгнення плитковий завод забезпечує роботу двох бомбосховищ на 600 людей, організували безплатне гаряче харчуванням. Крім того, компанія Golden Tile допомогла з переселенням сотень осіб з територій, які опинились під обстрілами. Також надіслала понад 250 т гуманітарної допомоги тим, хто її потребує – харчові продукти, засоби гігієни, теплі речі тощо.
Особливу увагу компанія приділяє допомозі захисникам. Від початку повномасштабної війни придбали для Збройних сил України 6 автомобілів, бронежилети та каски, тепловізійні приціли, панелі відображення інформації, квадрокоптери, обігрівачі, пічки, твердопаливні котли, бойлери, спальні мішки, будівельні матеріали. Передавали продукти. Загалом на допомогу ЗСУ направили 7 млн грн.
Також безкоштовно надають свою продукцію на відновлення військових частин, лікарень, допомагають громадам.
"Грейд-Плюс": створили спеціальний фонд, щоб підтримувати армію і цивільних
Ще одним виробником, який долучився до боротьби за перемогу, є компанія "Грейд-Плюс". Уже понад 20 років вона виготовляє корпусні меблі. Продукція "Грейд-Плюс" була однією з перших, яку можна було придбати в "Епіцентрі" ще в далекому 2003-му. Залишається надійним партнером Національної мережі торговельних центрів й досі.
ТОВ "Грейд-Плюс" має дві потужні меблеві фабрики з сучасним європейським обладнанням – у місті Лубни Полтавської області та в селі Гоголів на Київщині. Виготовляють якісні меблі для кухні, ванни, житлових кімнат. Користуються популярністю шафи та гардероби від "Грейд", які складають за принципом конструктора. Таким чином, додаючи або переставляючи окремі модулі, можна створювати унікальні комплекти меблів, які ідеально підходитимуть під різні планування квартир і будинків.
Повномасштабна війна вплинула на роботу компанії. Однак "Грейд-Плюс" продовжує знаходити шляхи, щоб зберегти виробництво, просувати та реалізовувати свою продукцію.
"Як і більшість підприємств, мусили призупинити діяльність на кілька місяців, коли почалася повномасштабна війна. Мінімально підтримували роботу компанії, щоб зберегти колектив і в будь-який момент знову повноцінно запустити виробництво. Найбільше тоді переживали за наше підприємство неподалік міста Бровари на Київщині. Російські війська не дійшли буквально кілька кілометрів. Дуже боялися, щоб нічого не розбомбили. На щастя, все обійшлося. Сьогодні виробництво працює як належить", – розповів власник "Грейд-Плюс" Олег Лисенко.
"Грейд-Плюс" постійно впроваджує інновації на виробництві, розробляє нові дизайни меблів. На сьогодні мають близько тисячі виставкових зразків у Центрах меблів мережі "Епіцентр". Також там працюють представники компанії, які допомагають покупцям створювати дизайни кухонь мрії.
Компанія "Грейд-Плюс" активно долучається до допомоги ЗСУ та цивільним. Рік тому створили спеціальний фонд "Допомагай та перемагай разом з нами".
"Було чимало звернень про допомогу від знайомих, військових частин. Щоб вести таку діяльність більш організовано, систематизовано, вирішили створити фонд "Допомагай та перемагай разом з нами". 70 відсотків допомоги йде на Збройні сили. Купуємо для них різне: транспорт, дрони, медикаменти, старлінки. Коли звертаються цивільні структури, теж не відмовляємо. Вже працювали з пологовими та дитячими будинками", – додав Лисенко.
Зокрема, лікарські засоби та набори для новонароджених отримав від фонду пологовий будинок №1 у Миколаєві. Також відправили харчові набори вихованцям Чернігівського ліцею.
Українські виробники Golden Tile та "Грейд-Плюс" своїм прикладом демонструють, наскільки велику роль відіграє бізнес у боротьбі проти загарбників. Бо не лише підтримують економіку країни, а й напряму допомагають захисникам. І кожен з нас зможе безпосередньо долучитися до цієї допомоги, обираючи товари українських виробників.
Мережа "Епіцентр" підтримує економіку України, сплачуючи щороку понад 7 млрд грн податків, працевлаштувала 38 тис. осіб, підтримує захисників – загальна допомога склала понад 2 млрд грн. Також компанія стала головним амбасадором українських виробників: надає надійний майданчик для збуту їхньої продукції, підтримує, докладає зусиль, щоб якомога більше людей дізналися про українські товари.
Коментарі