Першого грудня компанія Kowa Tmsuk представила на Токійському автошоу (Tokyo Motor Show 2011) незвичайні транспортні засоби під загальною назвою Kobot.
Усі три моделі - Kobot ? (ню), Kobot ? (бета) і Kobot II - електричні та володіють дуже скромними габаритами. Однак, якщо двомісний чотириколісний Kobot II явно належить до автомобілів, то одномісні "ню" і "бета", це скоріше скутери, щоправда, триколісні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Японський робот 24 пальцями миє голову три хвилини
Відмітна риса "ню" і "бети" - можливість складання. За командою зі смартфона власника заднє колесо апарату і сідло втягуються в передню частину корпусу. У результаті чудо-візок займає паркувальне місце площею приблизно в квадратний метр.
Ясно, що творці даних концептів передбачають, що їх будуть використовувати в переповнених мегаполісах, де паркування - на вагу золота. Але японці вигадали й стратегію використання таких кумедних машинок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В японському магазині продають дерев'яну клавіатуру та флешки з клена
За інформацією видання Gizmag, Kowa Tmsuk припускає, що "коботи" виявляться затребуваними в першу чергу в якості прокатних апаратів. На електричних скутерах або в мініатюрній "кареті" Kobot II жителі великих міст і передмість могли б здійснювати вояжі по магазинах у змучених пробками центрах. А туристи на "коботах" відправлялися б у екскурсії по історичних районах, закритих для звичайних автомобілів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Японський робот-спринтер бігатиме швидше за людину (ФОТО)
Щоб підкреслити достоїнства апаратів, винахідники воліють називати їх не автомобілями і не скутерами, а "персональними транспортними засобами" і навіть "новими електромобільностями" (New Electro-Mobility).
Коментарі
2