




У суботу, 5 травня, в Львові відбулися перегони ретро-автомобілів "Львівський трикутник". До участі в них прибуло 70 ретро-автівок, 40 яких із-за кордону. Вони були присвячені 80-річчю першого гран-прі у Львові. Серед раритетних машин глядачі змогли побачити Рамблер 1903 року випуску та Браш 1911 року. Останнього у світі є лише три екземпляри.
Стартували авто від парку імені Богдана Хмельницького. Вони долали коло навколо нього довжиною у більше ніж три кілометри.
"Ця траса є доволі складною, - розповів організатор змагань Євген Кравс. - Вона відзначається своїми різкими підйомами та поворотами. На час перших перегонів у 1930 році це була найскладніша траса в Європі. Конкурувати з нею могла лише траса в Монте-Карло. Рекорд на ній встановив у 1933 році гонщик Рудольф Караччаолі, який був своєрідним Шумахером цього часу. Проїхав за 2 хвилини 58 секунд. Його рекорд навіть досі не можуть побити на сучасних спортивних автомобілях".
Змагалися учасники у чотирьох заїздах. Один з них був суто для машин "Запорожець" ЗАЗ-365. Їм понад 50 років. Після перегонів машини вишикувалися в ряд перед входом у парк. Кожен із глядачів міг сфотографуватися чи посидіти за кермом ретро-автомобіля.
"Та в житті нічого драйвовішого не бачив як ті перегони, - розповів львів'янин Петро Хрущ. - Як ті машини старі гнали, то задивитися можна було. Навіть страшно було, що зараз розсипляться на нашій бруківці. Але добре, що все обійшлося. Машини дійсно гарні, доглянуті. Жаль, що всі польські. З наших тільки "Запорожці".
Коментарі