Кабінет міністрів погодив розроблений у МВС законопроект, який передбачає заборону на розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування. За даними експертів, мова йде про знесення близько 90% всіх конструкцій ринку зовнішньої реклами в країні, пише "Комерсант-Україна".
Автори документа "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів" пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування, а також на відстані менше 10 м від краю проїжджої частини, на опорах дорожніх знаків і ліхтарів, в зонах транспортних розв'язок, мостів і "місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод".
Як ідеться у пояснювальній записці до проекту, необхідність його введення обумовлена ??турботою про безпеку дорожнього руху. Крім того, розробники посилаються на указ президента про Національний план дій з впровадження економічних реформ на 2010-2014 роки, де передбачена гармонізація законодавства про зовнішню рекламу з європейським, і йдеться про заборону розміщення рекламної інформації на дорожніх знаках.
Учасники ринку зовнішньої реклами, закономірно, виступили проти ініціативи. Рекламщики розраховують на альтернативний законопроект, який передбачає скорочення лише 40-50% парку конструкцій. Ці поправки до закону "Про рекламу", подані комітетом з питань свободи слова та інформації ще в 2011 році, зараз готуються до розгляду у другому читанні.























Коментарі
5