Партія регіонів увійшла до першої двадцятки найбільших рекламодавців на зовнішніх носіях у першому кварталі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чечетов пророчить опозиції не більше 70 мандатів
За даними компанії "Комунікаційний альянс", яка веде власний моніторинг, протягом січня-березня комерційна реклама на зовнішніх носіях зросла на 35%. Найбільшими рекламодавцями на цьому ринку є "Київстар" (6,61 мільйони грн без ПДВ), Kraft Foods (6,07 мільйони грн) і МТС (5,89 мільйони грн). ПР з 4,13 млн грн зайняла 12-е місце перед такими компаніями, як "Конті", "К.А.Н. Девелопмент", "Технополіс", "Ельдорадо" або "Укртелеком".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Привладні кандидати Донеччини "нарізали" собі округи раніше, ніж ЦВК
Обсяг реклами в загальнонаціональних вітчизняних друкованих ЗМІ у першому кварталі збільшився на 2% в грошовому вираженні. Площа рекламних сторінок при цьому зменшилася на 8% (в порівнянні з першим кварталом 2011 року).
У трійку видань з найбільшими рекламними доходами увійшли жіночі глянцеві журнали Cosmopolitan, Elle і ділова газета "Комерсант-Україна" з додатком "Коммерсант. Weekend".
Моніторинг "Комунікаційного альянсу" базується на прайсових цінах, тобто він не враховує знижок або націнок, а також не враховує (в представлених даних) рекламу категорій "ЗМІ", "соціальна реклама", "реклама і маркетинг". Під терміном "видання" мається на увазі як основне видання, так і програми, що виходять під брендом цього видання.
Коментарі
18