
Згідно із законом безкоштовна реклама може виходити тільки по робочих днях, проте жоден з кандидатів не скористався правом на рекламу негайно. Відомо, що телеканал НТВ, який належить "Газпрому", відмовився надавати ефір для платної політичної реклами на час президентських виборів, повідомляє "Інтерфакс".
Всього кожен телеканал виділить сім годин на рекламу, половина від яких піде на проведення теледебатів. Теледебати транслюватимуться на російських каналах "Першому каналі", "Росії" і ТВЦ.
Кандидат від "Єдиної Росії" Дмитро Медведєв опублікував у "Російській газеті" свою передвиборну програму під назвою "План Путіна - гідне майбутнє великої країни".
"Стратегічна мета - кращі досягнення світової цивілізації, - йдеться у програмі. - Росія, яку ми вибираємо, - це сильна демократична, соціально орієнтована держава. Це - вільне, справедливе і духовно згуртоване суспільство. Це - конкурентоспроможна інноваційна економіка. Це - висока якість життя громадян", - йдеться у програмі Дмитра Медведєва, повідомляє Телеграф.by.
Коментарі
1