Понеділок, 04 лютого 2008 10:10

У російських ЗМІ сьогодні з"явилися перші агітаційні матеріали

У російських ЗМІ сьогодні з"явилися перші агітаційні матеріали
У Росії з четвертого лютого починається період агітації, коли зареєстровані кандидати в президенти мають право на теле- і радіо-рекламу. Офіційно агітаційна кампанія у ЗМІ почалася у суботу, другого лютого, проте перші агітаційні матеріали з"являються в російських ЗМІ четвертого лютого.

Згідно із законом безкоштовна реклама може виходити тільки по робочих днях, проте жоден з кандидатів не скористався правом на рекламу негайно. Відомо, що телеканал НТВ, який  належить "Газпрому",  відмовився надавати ефір для платної політичної реклами на час президентських виборів, повідомляє "Інтерфакс".

Всього кожен телеканал виділить сім годин на рекламу, половина від яких піде на проведення теледебатів. Теледебати транслюватимуться на російських каналах "Першому каналі", "Росії" і ТВЦ.

Кандидат від "Єдиної Росії" Дмитро Медведєв опублікував у "Російській газеті" свою передвиборну програму під назвою "План Путіна - гідне майбутнє великої країни".

"Стратегічна мета -   кращі досягнення світової цивілізації, - йдеться у програмі. - Росія, яку ми вибираємо, - це сильна демократична, соціально орієнтована держава. Це - вільне, справедливе і духовно згуртоване суспільство. Це - конкурентоспроможна інноваційна економіка. Це - висока якість життя громадян", - йдеться у програмі Дмитра Медведєва, повідомляє Телеграф.by.

Зараз ви читаєте новину «У російських ЗМІ сьогодні з"явилися перші агітаційні матеріали». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода