Про це йдеться в повідомленні компанії МТС (Росія), яка володіє 100% УМЗ.
Так, кількість абонентів скоротилася на 0,61 млн осіб до 19,81 млн.
Відтік абонентів фіксується вже три місяці поспіль (з квітня).
Голова департаменту зі зв"язків з громадськістю МТС Олена Кохановська пояснила, що відтік абонентів УМЗ пов"язаний з "чищенням" абонентської бази від користувачів, які підключилися в ході передноворічних маркетингових акцій і не скористалися послугами оператора протягом шестимісячного періоду.
При цьому кількість нових підключень до мережі УМЗ у червні залишилася на колишньому рівні, підкреслила Кохановська.
6 липня "Український стільниковий зв"язок" змінив бренд UMC на МТС, про що було заявлено ще кілька місяців тому, повідомляють Українські новини.
Коментарі
21