Укрзалізниця мінімізує людський фактор при розподілі порожніх вантажних вагонів.
Про це заявив виконуючий обов'язки голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов.
"У взаємодії клієнт-залізниця ми прагнемо перейти в формат "партнери". Саме тому ми відкриті для обговорення і пошуку ефективної взаємодії з ринком. Ми відкрито демонструємо логіку роботи автоматизованої системи розподілу вагонів, щоб клієнти і суспільство бачили, як вона працює з реальним парком рухомого складу"- зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євген Кравцов проінспектував приміські потяги: "Ми будемо покращувати рівень сервісу та комфорту для пасажирів"
За його словами, зараз автоматизовано розподіляється весь робочий парк цементовозів, критих вагонів і зерновозів, якими управляє філія товариства "Центр транспортної логістики". Так, за період з 1 вересня в автоматизованій системі здійснено також більше 4 тис. відправлень цементовозів і 2,2 тис. відправлень критих вагонів.
Також Кравцов додав, що раніше всі операції неможливо було відстежити, що призводило до зловживань.
ПАТ "Укрзалізниця" планувала досягти пропускної спроможності до 24 вантажних поїздів на добу на залізничній гілці "Комиш-Зоря - Волноваха", проте реальні показники в середньому не перевищують 16 поїздів. Це веде до втрат як вантажовідправників, так і самої залізничної компанії.
Коментарі