ПАТ "Укрзалізниця" планувала досягти пропускної спроможності до 24 вантажних поїздів на добу на залізничній гілці "Комиш-Зоря - Волноваха", проте реальні показники в середньому не перевищують 16 поїздів. Це веде до втрат як вантажовідправників, так і самої залізничної компанії.
Про це говорить аналітик ЦТС-Консалтинг Павло Руденко.
Експерт нагадав, що в травні поточного року Укрзалізниця закінчила будівництво перегону "Розівка - Зачатьєвська" на ділянці "Комиш-Зоря - Волноваха" вартістю більше 73 млн грн.
У керівництві залізничної компанії тоді заявили про збільшення пропускної здатності даної гілки до 24 вантажних поїздів на добу. Реальні ж показники за останні три місяці демонструють, що в середньому на добу на даній ділянці проходять всього 16 поїздів, відповідно, УЗ не отримує щодоби надходження від 8 поїздів.
"Виходить, що з дати відкриття реконструйованого перегону УЗ недоотримала тарифних надходжень від перевезень сировини на маріупольські меткомбінати і вантажів у Маріупольський порт на рівні 390 млн грн, і ще приблизно 100 млн грн тарифних надходжень УЗ втратила від того, що не перевозила готову продукцію, яку могли б зробити меткомбінати, будь у них сировина. Недоотримані тарифні надходження тільки за 3 місяці майже в 7 разів більші від суми інвестицій на розвиток ділянки", – відзначає Павло Руденко.
Він вважає, що при належному підході інвестиції в ділянку окупилися б менш ніж за один місяць.
Нагадаємо, що з щоденної статистикою пропускної здатності на перегоні "Комиш-Зоря – Волноваха" можна ознайомитися у проекті "Залізничний лічильник" на порталі ЦТС.
Коментарі