На Всесвітньому економічному форумі (ВЕФ) оприлюднили рейтинг туристичної конкурентоспроможності країн Європи. Україна посіла в рейтингу 38 місце з 42 європейських країн.
До першої п'ятірки рейтингу увійшли традиційно привабливі для туристів країни: у черговий раз список очолила Швейцарія, друге місце - за Німеччиною, далі розташувалися Франція, Австрія і Швеція відповідно.
В самому низу рейтингу разом з Україною розташувалися Сербія, Вірменія, Боснія і Герцеговина та Молдова.
У рейтингу туристичної конкурентоспроможності країн світу Україна опинилась на 85 позиції, тоді як в попередньому звіті країна обіймала 77 місце. У 2011 році Україна виявилась на одному рівні з Намібією (84) та Гватемалою (86).
Росія, як і в попередньому рейтингу, посіла 59 місце серед країн світу, на одному рівні з Уругваєм (58) та Аргентиною (60).
Лідирують у світовому рейтингу США, Велика Британія, Іспанія, Канада і Сінгапур. Останні три місця в рейтингу дісталися Бурунді, Анголі і Чад.
Зазначимо, Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Символами бренду "Україна" стали намальовані в жанрі аніме дівчинка Гарнюня і хлопчик Спритко. Цей креатив обійшовся бюджету у 100 тисяч доларів.
Крім того, для поліпшення іміджу країни в очах іноземців було представлено ролик "Увімкни Україну" до майбутнього турніру Євро-2012.
Нагадаємо, президент Віктор Янукович у Давосі на українському ланчі не зміг вимовити гасло промо-кампанії. "Цей слоган - увікни..., увікни..., - вікнить для себе Україну – це слоган промо-кампанії нашої держави до Євро-2012", - сказав президент.
Коментарі
1