Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розгляне скарги на організацію роботи одного з підрозділів Укрзалізниці в рамках зустрічі представників компанії з громадськими активістами.
Про це він повідомив в коментарі до посту користувача Facebook Костянтина Кравця про продаж місячних проїзних на набираючий популярність напрямок "Тарасівка-Київ".
"Якраз сьогодні проводимо зустріч Укрзалізниці з громадськими активістами. Приходьте о 14:00 до Міністерства, обговоримо і це питання", - написав міністр.
Як повідомив на своїй сторінці Костянтин Кравець, 2018 року на продажу місячних проїзних на напрям "Тарасівка-Київ" "працює 1! тільки каса 101".
"Час її (каси. - Ред.) роботи з 7:00 до 18:30 і пронизаний таким шквалом всяких технічних перерв та інших "Вийшла! Скоро буду", що застати касира на місці екстраскладно. (( Ще момент - касир ножицями вирізає на кожному проїзному тариф, який не інакше як знущально становить 208 гривень і 7 копійок)) ножицями! Карл! Хвилин п`ть на кожного в черзі. 15 хвилин на морозі. Раз на місяць проводиться така процедура", - написав він.
І продовжив: "Електронні мультипаси? У Києві? В 21-му столітті? Ні! Чи не чули! І ще питання - а навіщо на цьому проїзному моє прізвище та ініціали? Ніхто ніколи з усіх зустрічних, які пропускають на електричку жінок в тілі не поцікавився ними. І якщо я віддам проїзний дружині, наприклад, а сам залишуся вдома, то чому вона не може ним скористатися?"
Свій пост користувач адресував як своїм читачам, так і особисто міністру інфраструктури. На це один з читачів соцмережі зауважив: "Знайшов, кого затегнути)) У нього ж категорії космічного масштабу, а ти з якимись ножицями пристав...".
Не минуло й п'яти хвилин після цього коментаря, як міністр відреагував на скаргу і пообіцяв розглянути її.
Коментарі