Якщо квиток був придбаний у касі на внутрішні поїзди, його можна повернути упродовж 90 днів з запланованої дати відправлення потяга.
"Багато питань про повернення квитків у зв'язку із припиненням пасажирських перевезень залізницею. Повернути квитки на поїзди можна у будь-якій залізничній касі. Квитки можна повернути після завершення карантину. Якщо квиток придбаний у касі на внутрішні поїзди – впродовж 90 діб з запланованої дати відправлення поїзда", - написав міністр інфраструктури Владислав Криклій у Telegram.
За його словами, повернути квиток на міжнародний поїзд можна впродовж 180 діб з запланованої дати відправлення поїзда.
Якщо квиток придбаний онлайн - потрібно зареєструватися\авторизуватися на сайті або в додатку "Залізничні квитки", і у розділі "Повернення квитків" відповідно до інструкції повернути квитки.
"Кошти будуть зараховані на вашу картку автоматично впродовж 30 календарних днів, комісія може бути повернута окремим платежем (смс-повідомлення про зарахування коштів надходить не завжди)", - відмітив Криклій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із середи закривають усі залізничні вокзали України
Він поінформував, що якщо квитки, придбані онлайн, були роздруковані в залізничній касі, то їх можна буде повернути після завершення карантину відповідно до інструкції "Якщо квиток придбаний у касі".
Якщо квиток придбаний онлайн, але дата відправлення поїзда минула, треба роздрукувати квиток на принтері та керуватися правилом "Якщо квиток придбаний у касі", уточнив міністр.
В Укрзалізниці заявили, що компенсують 100% вартості квитків на всі поїзди, що мали відправитись після 18 березня 2020 року.
16 березня 2020 року Кабінет міністрів України заборонив міжміські перевезення та масові заходи по всій Україні.
Коментарі