Цього року салон в Ле Бурже зібрав під своє крило майже 2 тисячі компаній і фірм з 42 країн світу, які представили більше 200 літаків, вертольотів і безпілотних літальних апаратів, космічних супутників і ракет-носіїв.
Цвяхом виставки став російський винищувач МІГ-29 ОВТ з вектором тяги, що відхилявся, розроблений на РСК "МИТЬ". Щодо інших новинок, то їх... не було. Як і два роки тому, над Ле Бурже практично безшумно парив гігантський аеробус А-380, борознили небо лайнери.
Американці не представили на салоні винищувач п"ятого покоління F-22 Raptor. Проте представники США не виключили можливості появи F-22 Raptor на авіашоу в Дубаї в листопаді цього ж року.
Airbus в перший день роботи авіасалона заявив про крупне замовлення на свої лайнери (майже 300 літаків) на суму більше $45 мільярдів. Американці в перший день салону отримали замовлення приблизно на 50 літаків, всього на $4,4 мільярда. Проте вже після закінчення перших трьох днів роботи салону сума контрактів, увязнена Airbus, виросла до $75 млрд, а їх конкурента - до $12,5 мільярдів.
Сьогодні на третьому місці в світі по виробництву цивільних машин знаходиться бразильська компанія Embraer, яка продає сотні пасажирських літаків декількох моделей, місткістю від 70 до 118 місць. Всі вони були представлені на салоні. У спину бразильцям дихає Китай. Він вже проводить свої літаки; додатково, Китаєм придбаний завод по будівництву пасажирських лайнерів типа А-320 компанії Airbus, який повинен проводити мінімум 50 літаків в рік. Більш того, китайці планують купити шість європейських заводів Airbus, призначених для виробництва деталей, запасних частин і агрегатів для літаків. Якщо це трапиться, КНР стане найкрупнішим постачальником цій продукції на світовий авіаційний ринок. У Росії ж сьогодні в рік будується не більше 8-10 лайнерів; чому до 2025 р. ситуація повинна буде корінним чином змінитися, судячи з усього, варто запитати у першого віце-прем"єра Іванова.
Таким чином, салон в Ле Бурже, з одного боку, показав, наскільки динамічний і тісний світовий авіаринок і наскільки цікаве його майбутнє. А з іншого боку, чітко визначив місце на цьому ринку Росії - на жаль, вельми далеке від "бронзового" третього, яке їй належить зайняти до 2025 року, повідомляє Газета.ру.
Коментарі