Концепція нового Генерального плану розвитку Києва до 2025 року передбачає будівництво близько 50 нових станцій метрополітену, у середньому по три станції на рік.
Про це у середу сказав начальник Головного управління містобудування, архітектури і дизайну міського середовища Сергій Броневицький.
"Крім того, ми передбачаємо завершення і запуск в експлуатацію міської електрички, що фактично зв"яже між собою і лінії метрополітену існуючі, і Центральний залізничний вокзал, і новий Дарницький залізничний вокзал, і пересадочні вузли, що будуть сполучені з лініями швидкісного трамвая", - сказав Броневицький.
Таким чином, за його словами, столична влада фактично створить альтернативу кільцевої лінії метрополітену.
"При цьому витрачати величезні бюджетні кошти не буде необхідності, тому що на сьогодні залізничні колії вже побудовані, місця залізничних станцій визначені, і завдання міста - лише виділити гроші на будівництво сучасних платформ, підходів і під"їздів до них і раціонально розподілити маршрути міського транспорту, що будуть забезпечувати доставку пасажирів до пересадочних вузлів", - сказав начальник Головуправління містобудування.
Він наголосив, що концепцією Генплану також передбачено будівництво "перехоплюючих паркінгів" біля великих пересадочних вузлів.
"Ми пішли цим шляхом, вивчивши досвід європейських міст, і подібний підхід, на нашу думку, дасть можливість частково знизити навантаження на транспортну систему міста", - сказав Броневицький.
Як відомо, перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що міська вдала не має коштів на завершення трьох станцій метро, готовність яких складає 90% - Деміївської, Голосіївської та Васильківської.
Перед виборами міського голови у Києві нинішній мер Леонід Черновецький обіцяв запустити ці три станції у напрямку Теремків ще у 2008 році.
Коментарі
6