Міністерство транспорту та зв'язку ініціює посилення кримінальної та адміністративної відповідальності водіїв автомобілів за порушення правил на залізничних переїздах.
Як повідомив глава міністерства Костянтин Єфименко на брифінгу в Києві, Мінтранс ініціюватиме позбавлення водійських прав від трьох до п'яти років за порушення правил на переїздах.
"Ми виходимо з ініціативою (...) позбавлення прав (водійських - ред.) від трьох до п'яти років за порушення правил переїзду автомобільними транспортними засобами", - сказав міністр.
Він уточнив, що відповідні питання буде винесено 21 жовтня на засідання колегії Мінтрансзв'язку, на якому також перебуватимуть керівники інших міністерств і відомств.
Єфименко повідомив, що в 2010 році на залізничних переїздах сталася 91 дорожньо-транспортна пригода - 76 на неохоронюваних і 15 на охоронюваних.
Від зазначив, що держпрограма з безпеки на залізничних переїздах буде передбачати встановлення додаткових шлагбаумів, буде забезпечено світлові і звукові сигналізації на під'їздах до переїздів, а також встановлення шляхопроводів.
Міністр також зауважив, що розглядається можливість жорсткості кримінальної відповідальності за порушення правил перетину переїзду.
Як повідомлялося, кілька днів тому заступник генерального директора Укрзалізниці Сергій Михальчук заявив, що в Україні всі залізничні переїзди відповідають нормам.
Проте в жовтні сталася низка великих аварій на залізничних переїздах. Зокрема, 12 жовтня під Марганцем Дніпропетровській області сталася найбільша в історії України автокатастрофа. У результаті зіткнення рейсового автобуса з локомотивом загинули, за останніми даними, 45 людей.
Крім того, за годину до трагедії під Марганцем у селі Нове Запоріжжя Запорізької області на залізничному переїзді сталася аварія, в результаті якої загинув тракторист.
13 жовтня в селі Тарасівка під Києвом водій швидкої допомоги виїхав на залізничний переїзд при працюючій звуковій та світловій сигналізації і зіткнувся з потягом Київ - Трускавець. У результаті ДТП загинули троє людей, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Коментарі
1