У ігровому будинку діти можуть подивитися мультфільми про Барбі, вибрати для себе одяг, а також відвідати салон краси, в якому їм запропонують зробити манікюр або зачіску, як у ляльки Барбі. Послуги салону краси Барбі обійдуться відвідувачам приблизно в 20 доларів.
Права на CasadeBarbie належать фірмі Mattel, яка займається виробництвом іграшок, ідея відкриття ігрового центру належить аргентинцеві Роберто Лоїзо. Він працює в маркетинговій службі і співпрацює з Mattel. Видання підкреслює, що CasadeBarbie користується популярністю не тільки у місцевих жителів, але і у іноземних туристів з Північної Америки і Європи.
Генеральний менеджер Річард Діксон, що займається розвитком бренду Барбі в інтерв"ю LATimes відзначив, що рішення про відкриття магазина фірма ухвалила у зв"язку з тим, що хотіла поставити експеримент. "Ми вирішили подивитися, що буде, якщо розмістити всю 50-річну історію Барбі в чотирьох стінах магазина, що займається роздрібною торгівлею", - відзначив Діксон.
Батьки дівчаток, які відвідують ігровий центр разом з дітьми, розповідають, що і їм і їх дочкам дуже подобається в CasadeBarbie. "Діти із задоволенням проводять тут час. Це ж справжній рай для маленьких дівчаток! Про що ще можна мріяти", - поділилася враженнями одна з матерів, яка регулярно приводить свою 4-річну дочку в CasadeBarbie.
Проте деякі критики вважають, що проведення дозвілля в CasadeBarbie негативно позначається на уявленні дівчаток про жіночий ідеал. Так, на думку активістів, що виступають за здоровий спосіб життя, "неправдоподібна фігура Барбі" є прикладом для наслідування для дівчаток-підлітків, які прагнуть виглядати також анорексично. Але батьки дітей заявляють, що в змозі пояснити своїм дочкам, що Барбі - це всього лише лялька.
Коментарі