Основною версією падіння Ту-204, що розбився 22 березня на підльоті до аеропорту "Домодєдово", називається втрата екіпажем орієнтації в умовах поганої видимості. Другою за ймовірністю вважається версія про те, що на зворотний шлях з Хургади до Москви літаку не вистачило пального.
Прихильники першої версії посилаються на те, що політ аж до моменту аварії проходив у штатному режимі, аварійної посадки пілоти у диспетчера також не замовляли. На користь цієї версії говорять і свідчення членів екіпажу.
"Впали через те, що дерева почали косити. Чому це сталося, я не знаю", - заявив бортінженер Олексій Касатонов. При цьому, якщо пілоти дійсно пішли на зниження завчасно, дивно, що на це ніяк не відреагували диспетчери.
Версія про нестачу пального підтверджується інформацією "Комерсанта" про те, що політ до Хургади і назад літак виконував на одній заправці. Видання також наводить слова одного з пілотів Домодєдово про те, що екіпаж міг виконувати посадку вже з виключеними двигунами.
Найменш ймовірною експерти визнають версію про технічний збій. Незначні неполадки, зафіксовані в системі опалення кабіни перед вильотом до Хургади, були успішно усунуті. При цьому літак пройшов додатковий техогляд.
Аварія Ту-204 сталася 22 березня 2010 року. Літак повертався з Хургади без пасажирів, на борту перебували тільки 8 членів екіпажу. Згідно з повідомленням "Російської служби новин", рішення відправити в Москву порожній літак було ухвалене у зв"язку з несправністю автопілота.
Коментарі