Ексклюзиви
Середа, 01 серпня 2007 08:03

Телеканал "Росія" задля Березовського змінив першу смугу Times

Російський державний телеканал "Росія" в понеділок у вечірньому випуску програми "Звістки" показав глядачам змінену версію першої смуги британської газети Times.

Після репортажу про нові претензії російської прокуратури до підприємця Бориса Березовського, що живе в Лондоні, ведучий інформаційної програми Михайло Антонов згадав про надруковану в Times статті з критикою в адресу бізнесмена Berezovsky is playing us, and it"s embarrassing.

При цьому на екрані з"явилася нібито перша смуга газети Times, яка абсолютно не відповідала тій, яку побачили в понеділок мільйони жителів Великобританії. Проте сам ведучий не говорив, що стаття надрукована на першій смузі газети.

Стаття Стефані Марш з таким заголовком дійсно була надрукована в понеділок, але не на першій смузі Times і навіть не в самій газеті, а на шостій сторінці додатку Times 2 з позначкою "коментар, думка".

Далі ведучий точно процитував декілька рядків із статті, а на екрані в цей час можна було спостерігати складену удвічі газету Times із заголовком статті про Березовського, відзначає ВВС Russian.

Зараз ви читаєте новину «Телеканал "Росія" задля Березовського змінив першу смугу Times». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 27571
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути
Погода