Федеральна антимонопольна служба визнала ВАТ "Торговий дім ЦУМ" порушником законодавства про рекламу за розповсюдження на будівлі Цума реклами "Скоро в школу".
Рекламна кампанія визнана неналежною, оскільки містить образи по відношенню до дітей і їхніх вікових цінностей, зокрема, в рекламі були слогани "Бери бабло, пішли в ЦУМ!", "Хто не в Prada, той лох!", "Всі люди, як люди, а я в Burberry", "Ось я і в школу! Тепер мене цікавлять тільки шмотки. А ви, два старі виродки, мені більше не потрібні!", "Хочу бути багатим, знаменитим, їздити на Bentley, одягатися тільки в ЦУМ", "Світло мій, ЦУМ, скажи, я чи в школі всіх модніше?".
ФАС Росії встановила, що реклама формує негативне ставлення до тих, хто не скористався послугами Цума і не придбав рекламовані товари.
На думку ФАС, ця реклама "заохочує у неповнолітніх хворий тягу до речей, формуючи комплекс неповноцінності у тих, хто не одягається в Цумі".
Антимонопольне відомство винесло розпорядження про усунення порушення. Крім того, Цуму загрожує від 40 тисяч до 500 тисяч рублів адміністративного штрафу. Слухання у цій адміністративній справі призначені на 11 жовтня.
У Цумі відмовилися коментувати це розпорядження антимонопольного органу до 11 жовтня, повідомляє Правда.ru.
Коментарі