Приватні перевізники вважають за необхідне підвищити тарифи на проїзд у столичних маршрутках.
Про це повідомив голова Київської міської організації роботодавців-перевізників "Столиця" Валерій Липецький.
Разом з тим, він не назвав цифру, до якого рівня необхідно підвищити тарифи, зазначивши, що це залежить від кожного конкретного перевізника і маршруту. За його словами, рентабельність маршрутних таксі має бути на рівні 10-15%, тоді як нині більшість їх працює на рівні нульової рентабельності, 5-7% - працюють зі збитком, на окремих маршрутах рентабельність становить 3-5%.
Як відзначив Липецький, для того, щоб пасажири одержали якісну і комфортабельну послугу з проїзду в маршрутному таксі, ціну необхідно збільшити в 3-4 рази. Водночас, він відзначив, що це не означає, що тарифи зростуть і на стільки. За його словами, за останні 2 роки жодного нового маршруту перевізниками Києва не було куплено.
Він нагадав, що в лютому-березні цього року 5 найбільших столичних перевізників (близько 50% ринку) звернулися до КМДА за узгодженням підвищення тарифів, яке у кожного було різним, проте досі відповіді від влади не одержали.
Липецький висловив сподівання, що зі зміною київської влади перевізникам вдасться довести необхідність підвищення тарифів, не виключивши можливості поетапного підвищення. Разом з тим, він зазначив, що як правило зростанню тарифів заважає політика, зокрема, вибори.
Липецький також додав, що транспортною проблемою Києва є не маршрутки, як додатковий вид транспорту, а недостатня кількість автобусів, тролейбусів, трамваїв.
Як нагадав Липецький, тарифи на маршрутки залишаються незмінними з квітня 2008 р. Відтоді ціна бензину зросла з 5 до 7 грн/літр, вартість запчастин в 1,5-2 рази.
Коментарі
2