Дизайнер з Глазго Джеррі Маккей (Gerry Mckay) представив ескізи кросівок, які напевно сподобаються завсідникам Facebook і Twitter. Ескізи були опубліковані на сайті Behance.net.
Взявши класичні кросівки Adidas Superstar, він розфарбував їх у фірмові кольори соцмереж. Білий і синій у випадку з Facebook і білий і світло-блакитний - з Twitter, а також наніс на взуття логотипи ресурсів.
Утворені кросівки привернули увагу блогерів, які зажадали від Adidas негайно запустити запропоновані Маккеєм моделі у виробництво.
Ідея випускати "соціальні кросівки", однак, вже не нова. На початку січня дизайнер Рікардо Насіменто (Ricardo Nascimento) продемонстрував кросівки, які повідомляють у Twitter буквально про кожен крок свого власника. Вони отримали назву Rambler - у перекладі з англійської це означає "піший турист", а також "базіка і пустослов".
Нагадаємо, нещодавно королева Великої Британії Єлизавета II завела офіційну сторінку в соцмережі Facebook. На сторінці розміщуватимуться відеоролики, фотографії і новини не тільки Єлизавети II, але й інших членів королівської родини, включаючи принців Вільяма і Гарі.
Коментарі