Корпоративні сайти російських компаній визнали найгіршими в Європі. Такими є дані опитування, проведеного в 16 країнах континенту компанією H&H Webranking. На інтернет-сторінках російських компаній міститься мінімум інформації, яка може виявитися корисною для потенційних інвесторів, аналітиків і інших осіб, які шукають майданчик для інвестицій.
Перше місце в рейтингу корпоративних сайтів Європи зайняла Німеччина - інтернет-представництва компаній, розташованих в цій країні, набрали 65 балів за 100-бальною шкалою оцінювання. Сайти компаній, що опинилися в одній категорії, з Фінляндії, Швеції, Норвегії й Данії зайняли друге місце в європейському рейтингу. Французькі фірми за свої інтернет-сторінки отримали 48 балів і розмістилися на 4 місці з кінця списку, а російські корпоративні сайти заслужили лише 35 балів і останнє місце.
Дослідження корпоративних сайтів компаній Європи проводиться вдруге. У складанні рейтингу враховуються оцінки респондентами роботи сайтів 165 найбільших компаній Європи. У рейтингу компаній перше місце і звання кращого корпоративного сайту Європи отримала голландська фірма TNT (88,75 бала), друге місце зайняв Банк Данії ( 84,5), а на третьому місці розташувалася телекомунікаційна компанія Telecom Italia (84,25). У десятку компаній з кращими інтернет-сайтами увійшли фірми з Фінляндії, Швеції, Іспанії, Німеччини і Швейцарії.
Найгіршим корпоративним сайтом Європи визнали інтернет-сторінку російського "Сургутнафтогазу" (22 бали). Середня оцінка для сайтів компаній в Європі складала 56,5 бала, тільки чотирьом компаніям вдалося набрати більше 80, і жодній - більше 90 балів, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі