Сем Кашнер заробляє на життя тим, що жує жуйку. Він і його колеги, одягнені в білі халати, цілий день сидять і жують, осмислюючи нові смаки і фактуру, запропоновані експертами компанії, яка виробляє жуйки.
Кашнер, відібраний на цю посаду завдяки своєму загостреному почуттю смаку, для отримання роботи пройшов піврічний курс підготовки. "Чудова робота – я її обожнюю, – говорить він. – Я просто цілий день жую жуйку і їм цукерки".
Дорослі чоловіки і жінки надувають кульки з жуйки і вимірюють їх – виглядає це задоволене сюрреалістічно. Проте жуйка – серйозний бізнес, і він постійно розширюється. За словами Джима Калі, що відповідає в Cadbury Shweppes за виробництво жувальної гумки, світовий ринок жуйки сьогодні оцінюється приблизно в 20 млрд доларів.
Його щорічне зростання складає 8% – це удвічі більше швидкості росту ринку солодощів і істотно вище за зростання продажів шоколаду (5% в рік). У більшості країн продажі постійно збільшуються. Жуйка стає все популярніше, оскільки є хорошою альтернативою калорійним закускам і сигаретам. Позначається і прогрес, що відбувся в рецептурі і упаковці жуйки.
Не дивлячись на радощі такої роботи, є і проблеми. Місцеві власті постійно виражають незадоволеність, що жуйку після вживання приліплюють всюди, повідомляє Newsru.com.
×
Коментарі