Ексклюзиви
Вівторок, 03 квітня 2007 15:57

"Жвачкознавці" цілими днями вивчають "жвачкологію"

У американському дослідницькому центрі жувальної гумки Cadbury Schweppes працюють 24 людини, які професійно займаються тим, що їдять цукерки і жують жуйку, пише у вівторок The Times.

Сем Кашнер заробляє на життя тим, що жує жуйку. Він і його колеги, одягнені в білі халати, цілий день сидять і жують, осмислюючи нові смаки і фактуру, запропоновані експертами компанії, яка виробляє жуйки.

Кашнер, відібраний на цю посаду завдяки своєму загостреному почуттю смаку, для отримання роботи пройшов піврічний курс підготовки. "Чудова робота – я її обожнюю, – говорить він. – Я просто цілий день жую жуйку і їм цукерки".

Дорослі чоловіки і жінки надувають кульки з жуйки і вимірюють їх – виглядає це задоволене сюрреалістічно. Проте жуйка – серйозний бізнес, і він постійно розширюється. За словами Джима Калі, що відповідає в Cadbury Shweppes за виробництво жувальної гумки, світовий ринок жуйки сьогодні оцінюється приблизно в 20 млрд доларів.

Його щорічне зростання складає 8% – це удвічі більше швидкості росту ринку солодощів і істотно вище за зростання продажів шоколаду (5% в рік). У більшості країн продажі постійно збільшуються. Жуйка стає все популярніше, оскільки є хорошою альтернативою калорійним закускам і сигаретам. Позначається і прогрес, що відбувся в рецептурі і упаковці жуйки.

Не дивлячись на радощі такої роботи, є і проблеми. Місцеві власті постійно виражають незадоволеність, що жуйку після вживання приліплюють всюди, повідомляє Newsru.com.
Зараз ви читаєте новину «"Жвачкознавці" цілими днями вивчають "жвачкологію"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода