середа, 06 травня 2009 14:05

"Євробачення" влетить Москві в копієчку

"Євробачення" влетить Москві в копієчку
Проведення музичного конкурсу "Євробачення" в Москві обійдеться набагато дорожче, ніж попередні конкурси в інших країнах, і витрати на конкурс не окупляться, пише газета "Ведомости" з посиланням на керівника робочої групи з організації конкурсу Валерія Виноградова та гендиректора Першого каналу Костянтина Ернста.

Як повідомив газеті Виноградов, бюджет конкурсу, що вперше проходить в Росії, сформований з п"яти джерел. Уряд Росії виділив на проведення "Євробачення" мільярд рублів, столичний уряд - 200 млн рублів, Європейський мовний союз (EBU) - близько шести мільйонів доларів.

У московського "Євробачення" шість офіційних спонсорів: Raiffeisenbank, Schwarzkopf і "Ростелеком" є міжнародними партнерами конкурсу, а Pepsi, Mary Kay і Gold Mine Beer - національними.

Витрати "Першого каналу" і суми спонсорських контрактів офіційно не розкриваються, проте відомо, що без урахування коштів телекомпанії бюджет конкурсу складає близько 42 млн доларів. Для порівняння, за словами Ернста, торішнє "Євробачення" обійшлося в 24 млн євро (близько 32 млн доларів по курсу на 6 травня 2009 року).

Основні витрати організаторів - оренда та переобладнання спорткомплексу "Олімпійський", реклама конкурсу, супровід делегацій та журналістів, екіпіровка обслуговуючого персоналу і волонтерів, транспорт тощо. При цьому за зовнішню рекламу, розміщену в Москві на 800 щитах, організаторам платити не довелося, оскільки її розмістили в рамках соціального замовлення.

На фінал "Євробачення" в "Олімпійський" зможуть потрапити 19 тис. людей, проте лише половина цих квитків надійшла в продаж, оскільки останні розподіляються безкоштовно. Квитки на фінал коштують від 5100 до 99800 рублів. Організатори вже продали велику частину, проте скільки на квитках вдалося заробити, не повідомляється. Представник "Першого каналу" заявив, що виручка від продажу квитків - "сльози" в порівнянні з витратами.

Виноградов упевнений, що невеликі доходи від продажу сувенірної продукції з символікою "Євробачення" не дозволять Москві компенсувати свої витрати на проведення конкурсу. Представник EBU також говорить про те, що московський конкурс буде збитковим. "Головне - не заробітки, а зовнішньополітичний ефект", - вважає Ернст, визнаючи, що шоу не окупиться. Касові розриви Перший канал, за його словами, покриватиме за рахунок власних коштів.

Зараз ви читаєте новину «"Євробачення" влетить Москві в копієчку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути