Ексклюзиви
Четвер, 18 вересня 2008 11:36

"Боїнг", що розбився в Росії, був несправний

Літак Boeing 737-500 авіакомпаній "Аерофлот Норд", що розбився 14 вересня в Пермі, вилетів з Москви з відключеним автоматом тяги й з непрацюючою системою TCAS, пише в четвер газета "Комерсант".

Це встановила комісія, що вивчає обставини авіакатастрофи. Автомат тяги, що дозволяє літаку підтримувати швидкість в автоматичному режимі, довелося деактивувати через неправильну роботу важелів управління двигунами. Також не працювала система TCAS, що допомагає уникнути зіткнення із зустрічним літаком у разі небезпечного зближення. Проте обидві несправності потрапили в розряд так званих відкладених, тобто наземні служби вирішили, що лайнер з цими дефектами цілком може долетіти до аеропорту базування й усунути їх там.

"Комерсант" уточнює, що після завершення четвертого розвороту літак раптом почав інтенсивно набирати висоту. При цьому, вочевидь, пілоти вважали, що вже достатньо знизилися, і попросили дозволу на посадку. Деякі учасники розслідування вважають, що у цей момент льотчики загубилися в просторі через збій в системі навігації.

Як розповів газеті неназваний пілот, "Боїнг" набирав висоту при малому режимі роботи двигунів, який ставиться під час посадки. Можливо, ця помилка "призвела до втрати швидкості та нахиляння на лівий борт", пояснив співбесідник видання. Льотчики могли не звернути уваги на втрату швидкості, понадіявшись на автоматику.

Поки не ясно, чи міг несправний автомат тяги стати причиною аварії літака, відзначає газета. Проте, в середу Росавіація категорично заборонила експлуатацію літаків з непрацюючим автоматом тяги, розіславши відповідну телефонограму у всі російські авіакомпанії.

Нагадаємо, в результаті аварії Boeing 737-500 в ніч на 14 вересня загинули всі 88 осіб, які знаходилися на борту. Літак впав в міській межі Пермі, проте не зачепив будинків, і жертв на землі вдалося уникнути, повідомляє Подробности.

Зараз ви читаєте новину «"Боїнг", що розбився в Росії, був несправний». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1222
Голосування Скільки часу Олексій Михайличенко протримається на посаді головного тренера київського "Динамо"?
  • 1) до зими
  • 2) до літа
  • 3) два роки
  • 4) повністю відпрацює трирічний контракт
Переглянути
Погода