Продажі авто в США впали у жовтні до найнижчого рівня за період останніх 25 років, так як споживачі перестали витрачати гроші на нові машини.
Найбільше постраждали Дженерал Моторз, об"єми продажів яких зменшилися на 45%, що є найбільшим скороченням продажів серед виробників масової продукції.
Проте компанії Порш вдалося вийти і за ці межі. Продажі їх продукції впали на 50% за останній місяць.
Інші бренди, які не минуть понесення збитків, - Ніссан (33%скорочення продажів) та Мерседес-бенс (25%).
Загальна картина досить песимістична. Прогнози щодо прибутків машинобудівної промисловості, яка зараз намагається перебудуватися, враховуючи потреби споживача у машинах менших за розмірами та економніших у використанні пального, - негативні.
Дженерал Моторс обговорюють наразі плани злиття з меншим їх конкурентом компанією Чріслер, яка у жовтні продала лише 170.585 машин, проте передбачається, що об"єми випуску їх продукції залишуться не змінними, приблизно 875.000, наступні три місяці.
"Здавалося, ніби хтось виключив ліхтарі у жовтні," - каже голова відділу продажів Дженерал Моторз в північній Америці Мрк Ланев.
Об"єми продажів компанії Форд зменшилися на 32%. На відміну від Дженерал Моторз, які не збираються скорочувати виробництво, економісти Форда передбачають таку можливість.
Окремо, адміністрація Дженерал Моторз повідомила про те, що продала своє перестрахування Мейден Голдингз, щоб поповнити капіталом свої ліквідні фонди. Умови договору про продаж розголошено не було, повідомляє Telegraph.




















Коментарі