Київ за завантаженістю доріг у ранкові години-пік впритул наблизився до Москви.
Найважчим для київських автомобілістів місяцем за всю історію спостережень виявився грудень 2009 року.
Як йдеться в інформаційному бюлетені системи Яндекс.Пробки, алгоритми розрахунку завантаженості доріг у Києві, Москві або Санкт-Петербурзі однакові, але організація шкали балів – різна.
Вона залежить від загальної ситуації на дорогах, до якої звикли автомобілісти. Наприклад, якщо мешканець Києва витратить на дорогу замість однієї години півтори, тоді ця ситуація оцінюється в п"ять балів. У Москві таке ж уповільнення відповідатиме всього чотирьом балам, а в Санкт-Петербурзі - шести.
У результаті, Київ за завантаженістю доріг наблизився до Москви майже впритул. В українській столиці багато вулиць, де рух завдає труднощів практично весь час.
За даними Яндекс.Пробок, у першій половині лютого 2010 року найбільш напружений рух був на відрізку Велика Житомирська - вулиця Артема. За перші 15 днів лютого в активний час доби (з 7 до 22 години) затори на цих вулицях тривали в цілому 153 години.
Крім того, дуже завантаженими стали вулиця Червоноармійська, Горького, Хрещатик - Володимирський спуск, Повітрофлотський проспект - вулиця Чорновола.
Багато неприємностей київським автомобілістам приносять мости. Щоб вранці проїхати з лівого берега на правий, доводиться вистояти величезний затор.
Повернутися ввечері на лівий берег простіше - навіть о 19:00 затори в цьому напрямку не перевищують 5 балів. Автомобілістам, яким вранці треба потрапити на лівий берег, а увечері на правий, пощастило - ці напрями вільні. Найбільш завантажений з київських мостів - міст Метро, а найбільш вільний - міст Патона.
За даними аналітиків, за рік завантаженість доріг Києва виросла більш ніж на бал - з 3,5 балів в січні 2009 до 4,6 в січні 2010. Частково це було викликано незвичайно сніжною зимою.
Найважчим для київських автомобілістів місяцем за всю історію спостережень виявився грудень 2009 року. Середня завантаженість доріг в грудні 2009 в ранкові години пік (з 9 до 10 ранку) досягла майже 7 балів, а у вечірні (з 18 до 19 години) - перевалила за цю позначку. Кожен автомобіліст витрачав на дорогу з роботи як мінімум удвічі більше часу, ніж якби він їхав вільними вулицями.
Коментарі