За нанесений йому моральний збиток Віктор Захаров хотів отримати від банку 50 тисяч рублів, але суд оцінив нанесений позивачеві моральну шкоду в 5 тисяч рублів. Ще 5 тисяч пенсіонер отримав як матеріальну компенсацію. Тяжба тривала 14 місяців.
У червні 2006 року Захарову почали по декілька разів на день дзвонити співробітники "Російського стандарту" з нагадуванням про неоплачений кредит. Проте 10 тисяч рублів у банку зайняв не сам пенсіонер, а його син, прописаний у батьків, але проживає за іншою адресою.
Не дивлячись на те, що Захаров пояснив це співробітникам банку і повідомив їм нові координати сина, дзвінки не припинялися.
Увечері 8 листопада 2006 року пенсіонерові почав дзвонити автоінформатор банку - все з тим же нагадуванням про погашення боргу.Телефонні дзвінки лунали кожні дві години протягом всієї ночі.
Коли на наступний ранок Захаров звернувся в банк за роз"ясненнями, ніхто із співробітників "Російського стандарту" не зміг дати йому зрозумілої відповіді. Через декілька днів після безсонної ночі відставного полковника, у якого було хворе серце, відвезли в лікарню в передінфарктному стані.
Виписавшись, Захаров знову захотів у "Російського стандарту" пояснень. Письмово йому відповіли, що у автоінформатора відбувся технічний збій і винні вже покарані.
Відшкодування нанесеного йому моральної і матеріальної шкоди Захаров вимагав через суд. Не дивлячись на існування письмового доказу, нічні дзвінки банк довгий час заперечував, повідомляє Лента.ру.
Коментарі