Учора, 15 березня, близько 200 пасажирів поїзда №10 "Одеса-Київ" півтори години добивались щоб подали їх вагони. Відправлення потяга в столицю о 23:15 затрималось через відсутність 4 вагонів для пасажирів.
"Прийшов час проводити посадку. Приходимо на платформу а там відсутні 12,13,14 та 15 вагони. Підходимо до начальника потяга, а він тільки відповідає "Нічого не знаю. Мені ніхто не говорив про додаткові вагони, йдіть до чергового по вокзалу". Ми квитки купляли в касах одеського вокзалу. Ми до чергового, а він заявляє що вагони на платформі стоять. Ми прийшли, а їх знову немає. Ходили туди-сюди. Народ потихеньку починав нервувати. Один чоловік пробував вирішити чи їхати на автовокзал і звідти в Київ щоб не спізнитись на літак", - розповів очевидець Денис Левін, 29років.
Пасажири попередили машиністів та чергового, що якщо не подадуть поїзд то вони перекриють колію.
"Машиністи нас послухали , почали щось самі виясняти. Ми декілька раз дзвонили в управління на гарячу лінію. Вони запевняли нас що будуть розбиратись. Близько 24:00 вже перестали передавати по гучномовцю що проводиться посадка. В той час же від поїзда відчепився локомотив та через 15 хвилин притягнув ще чотири вагони", - розповідає очевидець.
За двадцять хвилин усі пасажири зайняли свої місця. О 00:30 потяг рушив. Пасажири написали колективну скаргу на адресу "Укрзалізниці". Сьогодні її заказним листом відправлять в головне управління
"Я їхав в 15 вагоні. Він прийшов на платформу прогрітим, а ті вагони приїхали холодні. Коли я у першій ночі ходи збирати підписи на скаргу то там вроді навіть не опалювалось. За півтори години стояння на платформі я простудився, і тепер змушений взяти лікарняний на роботі", — розповів Денис Левін.
В Одеській залізниці кажуть що всьому виною людський фактор, адже хоч і робота по формуванні потягу є автоматизованою, але людського фактору все ж таки не уникнути.
"Цей прикрий випадок є для залізниці абсолютно винятковим, адже суворе дотримання графіку руху поїздів є непорушним законом для працівників залізниці і його виконання є найважливішим показником роботи. По закінченні службового розслідування було виявлено порушників технології роботи. До всіх причетних було вжито найсуворіших заходів дисциплінарного характеру. З метою недопущення у подальшому аналогічних ситуацій додатково опрацьована технологія роботи та внесені відповідні корегування", - йдеться в повідомлені залізничників на офіційному сайті залізниці.
Коментарі